Ga naar inhoud


[Enigma2] PLi® Jade Final Images Suite 20081001 Rev.5635


hemertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: antonlamers

Is het verstanding om de release van 31-10 te updaten naar de versie van 5-11?


de 5-11 update betreft geen delen van de image zelf, alleen dingen uit de downloads (henksat settings, CCcam)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: antonlamers

Is het verstanding om de release van 31-10 te updaten naar de versie van 5-11?


de 5-11 update betreft geen delen van de image zelf, alleen dingen uit de downloads (henksat settings, CCcam)


Maar wat zit er dan in dat ene pakketje? CCcam en hensat zijn al nieuw in de versie van 31-10 als je die via de groene knop download.
Ik ben nieuwsgierig ik weet het.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Zomby
Is er een manier om de skins te previewen? Of staan ze ergens op het web? Ik heb net gezocht maar kon niks vinden.


als je ze gedownload hebt kan je ze in het skin menu vooraf bekijken

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antonlamers
Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: antonlamers

Is het verstanding om de release van 31-10 te updaten naar de versie van 5-11?


de 5-11 update betreft geen delen van de image zelf, alleen dingen uit de downloads (henksat settings, CCcam)


Maar wat zit er dan in dat ene pakketje? CCcam en hensat zijn al nieuw in de versie van 31-10 als je die via de groene knop download.
Ik ben nieuwsgierig ik weet het.

Anton


...het bestandje met de image versie...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben van Gemini eens naar Pli Jade overgestapt.

Werkt deze ongeveer hetzelfde als Gemini.

Als er bv een nieuwere versie uitkomt van cc cam , kan ik deze dan downloaden onder de blauwe knop of moet ik deze handmatig erin zetten of moet ik een andere handeling doen?

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, nog makkelijker, hij komt vanzelf mee als je 'software update' selekteert in het plugin menu.

Je zult hem niet vinden in de downloads, je hebt hem immers al geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de ipkginstaller pluginn geinstalleerd met de bedoeling om Barry Allen te installeren. waar in het menu kom ik de ipkg installer tegen om de opdracht te geven om BA welke ik in de var/temp heb geplaatst te installeren?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
als ik de laatste versie geinstalleerd heb en mocht ik perongeluk de help knop indrukken dan krijg ik meteen het groene error scherm
hebben meer mensen daar last van?


dan graag de crashlog plaatsen zodat we kunnen kijken waar het aan ligt... deze staat in /tmp of /hdd

gemiddeld genomen zijn de laatste 20 regels boven de *.py regels voldoende om te kunnen achterhalen wat er loos is bij je...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de 'verbeterde rotorsturing voor OE boxes' weer uitgezet worden?

 

Dit is voor mij een grote verslechtering. De melding dat de rotor draait dmv meting van het motorstroomverbruik werkt nu niet meer. Op 'timeout' duurt het heel vaak juist langer voordat er beeld komt. ( timeout langer dan de draaitijd) Daarnaast heb ik nu (net als BMW850) regelmatig het probleem dat een bepaalde transponder ineens geen signaal meer heeft.

Ik vermoed dat de 'verbeterde rotorsturing' de verkeerde spanning geeft om de rotor nogmaals op de juiste positie te draaien waardoor de verkeerde polariteit wordt gekozen. Doordat hij dit blijft proberen geeft de (zwakke) transponder nooit een lock totdat soms de hele boel gaat 'hangen'. In alle voorgaande versies bestond dit probleem niet. Na een reboot blijkt er toch gewoon voldoende signaal op de betreffende transponder.

 

Wat mij betreft: graag deze 'verbetering' er weer uit halen, of kan ik dit zelf ergens uitzetten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...