Ga naar inhoud


pakket verzenden hongkong vs nederland


uniden

Aanbevolen berichten


Een week of twee lijkt me normaal heb het zelf een keer of vier gehad maar 7-10 dagen is ook normaal.

Twee maanden ze komen het toch niet zelf lopend brengen.

Ja en een gift als de douane er niet in trapt ligt het misschien daar of het is verkeerd bezorgd. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het er na 2 maanden nog niet is komt het vermoedelijk met St. Juttemis.

Zelfs als het met de boot verzonden zou zijn had het er al moeten zijn.

Misschien de track en trace eens activeren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het langste wat ik heb moeten wachten zijn 7 weken geweest. En dat was ook als een gift verstuurd. Maar omdat het een betrouwbaar persoon is had ik wel de zekerheid dat die aankwam.

 

Is het de eerste keer dat je besteld heb daar? en heb je naar de betrouwbaarheid gekeken?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook eens iets besteld in hongkong. Het duurde iets meer dan 3 weken. Het scheelt veel hoe je het verzend. De goedkoopste manier duurt behoorlijk lang.

 

Heb je betaalt via paypal?

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ooit eens een portemonnee terug gestuurd naar honkong,

de eigenaar was gerold op het cs in dordrecht, mijn vriendin had m gevonden in de bosjes bij het cs.

 

al het geld er uit natuurlijk, maar wel nog visite kaartjes en bankpasjes van engeland ed., er zat een e-mail adres in die portemonnee,

 

dus ik heb die man gemaild, en kreeg netjes een mail terug dat i graag zn portemonnee terug wilde, ondanks dat er niks meer in zat,

 

ik heb dit op de post gegooid en na mijn weten was dit binnen 4 dagen al op zn plek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...