uniden Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Hoelang is een gemiddeld pakket onderweg van hongkong na nederland? tis als een gift verzonden,we wacht namelijk al een maand of 2,of eigelijk mn vrouw iemand een iedee? dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
pendragon1 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Dan had ie er lang moeten zijn. Ik heb wel eens wat daar besteld en was met een week ongeveer binnen. 1x DM900 en 1xDM800
Gast aart44 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Een week of twee lijkt me normaal heb het zelf een keer of vier gehad maar 7-10 dagen is ook normaal. Twee maanden ze komen het toch niet zelf lopend brengen. Ja en een gift als de douane er niet in trapt ligt het misschien daar of het is verkeerd bezorgd.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 2 oktober 2008 Wanneer het er na 2 maanden nog niet is komt het vermoedelijk met St. Juttemis. Zelfs als het met de boot verzonden zou zijn had het er al moeten zijn. Misschien de track en trace eens activeren? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator Matchless Geplaatst: 2 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 2 oktober 2008 Het langste wat ik heb moeten wachten zijn 7 weken geweest. En dat was ook als een gift verstuurd. Maar omdat het een betrouwbaar persoon is had ik wel de zekerheid dat die aankwam. Is het de eerste keer dat je besteld heb daar? en heb je naar de betrouwbaarheid gekeken? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
metoo Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 heb op 23-9 wat besteld, is vandaag aangekomen,als er 1 of 2 dagen overheen gaan voordat zij het wegsturen heeft het er dus een dag of 7 over gedaan. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Poetsdoekje Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Er zat bij mij precies een week tussen bestelling en de aflevering groet van poetsdoek En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Thomas2000 Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb ook eens iets besteld in hongkong. Het duurde iets meer dan 3 weken. Het scheelt veel hoe je het verzend. De goedkoopste manier duurt behoorlijk lang. Heb je betaalt via paypal? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
uniden Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2008 betrouwbaar is die gast wel was maar een paar dollar wat ik besteld heb zal dan wel nie meer komen denk maar zow risico van het vak dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
tritium Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 ik heb ooit eens een portemonnee terug gestuurd naar honkong, de eigenaar was gerold op het cs in dordrecht, mijn vriendin had m gevonden in de bosjes bij het cs. al het geld er uit natuurlijk, maar wel nog visite kaartjes en bankpasjes van engeland ed., er zat een e-mail adres in die portemonnee, dus ik heb die man gemaild, en kreeg netjes een mail terug dat i graag zn portemonnee terug wilde, ondanks dat er niks meer in zat, ik heb dit op de post gegooid en na mijn weten was dit binnen 4 dagen al op zn plek.
borsjea Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb een aantal malen via de bekende veilingsite wat in hongkong besteld. Was meestal binnen één week binnen
Poetsdoekje Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Citaat: Heb je betaalt via paypal? Creditcard poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
SmuttiO Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 ik bestel wekelijks spullen vanaf een grote online winkel in HK (met gratis verzending). langste dat ik ooit heb moeten wachten was 3 weken. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
uniden Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2008 paypall dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen