marcel1970 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Als ik het goed begrijp kun je via een usb hdd en een (topfield)ab met record knop met deze reciever kunt opnemen...wat ik mij af vroeg kan dit ook zonder de topfield "record" ab maar dan met een logitech harmony ab? "My next wife will be normal"
marcel1970 Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2008 Ok bedankt voor je antwoord "My next wife will be normal"
Tazmanius Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Werkt hier ook prima ! Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD Topfield 4000PVR Maxdigital 225 COMBO CD Familie + HD Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1) Maximum Digitality DiSEqcC 4/1
marcel1970 Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 Toch nog even een vraag, Ik heb nu bij mijn harmony tf 7700 hcsi ingegeven werkt op zig wel maar record en stop ed gaan via de rode knop...is het ook mogelijk om de play, stop, record etc toetsen te gebruiken op je harmony? welke ab ab moet je dan ingeven bij het logitech programma? "My next wife will be normal"
winwiz Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Je kunt hem toch ook laten leren. Zet dan die toetsen (ook) op de jouw gewenste plek. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
marcel1970 Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Geplaatst: 18 november 2008 Ok maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat (als ik het goed begrepen heb) je een ab kunt kopen voor deze topfield met de juiste knoppen..ik dacht misschien dat je deze ook op een of andere manier kon ingeven op je harmony.... anders blijft er idd niets anders over om het handmatig in te voeren "My next wife will be normal"
Rico H Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Wat zou kunnen helpen is een net iets ander type Topfield te kiezen in je setting... Het zou zo maar kunnen zijn dat het dan wel werkt. Groet, Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
winwiz Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: marcel1970 Ok maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat (als ik het goed begrepen heb) je een ab kunt kopen voor deze topfield met de juiste knoppen..ik dacht misschien dat je deze ook op een of andere manier kon ingeven op je harmony.... anders blijft er idd niets anders over om het handmatig in te voeren Hoeveel tijd kost het om die paar knoppen, die je anders wil, in te voeren? 5 minuten? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast zier Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: marcel1970 Als ik het goed begrijp kun je via een usb hdd en een (topfield)ab met record knop met deze reciever kunt opnemen...wat ik mij af vroeg kan dit ook zonder de topfield "record" ab maar dan met een logitech harmony ab? Het is vrij eenvoudig, ik heb onlangs een Harmony 785 aangeschaft, ik had al een TF met PVR-functie. Bij knoppen aanpassen in het menu van de Harmony kun je toetsen die gebruikt worden bij de TF, dus de rode, groene, gele en blauw, om resp. op te nemen enz. toewijzen aan de desbetreffende toetsen van de Harmony. Dus bijv. bij het toewijzen van een functie aan de opneemtoets van de Harmony kun je kiezen uit alle toetsen van de TF, je kiest dan voor de keuze "Red" uit de lijst, voor terugspoelen kies je "Green" enz. Je hoeft het niet aan te leren, de keuzes staan al in de database. Het werkt perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen