Gast AlanS Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 http://www.moeimakers.nl/valsgeldverspreiders/
Thomas2000 Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik dacht dat het algemeen bekend was dat 50 euro enorm veel word nagemaakt. Hier opt dorp in de kroeg worden alle 50-jes gecheckt. Ik dacht dat 20-jes binnenkort ook allemaal worden gecontroleerd. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
kees hekstra Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 ben je klaar mee met zulke kornuiten. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast hagar Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Thomas2000 Ik dacht dat het algemeen bekend was dat 50 euro enorm veel word nagemaakt. Hier opt dorp in de kroeg worden alle 50-jes gecheckt. Ik dacht dat 20-jes binnenkort ook allemaal worden gecontroleerd. hoe check je dit? Voelen of de rimpels, streepjes (of hoe je dit ook noemt) er in zitten? Met een black light kan je de kleur verandering checken maar dit heb je niet altijd op zak
pukje Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Er bestaat toch een soort filtstift om de biljetten te testen (deze methode test natuurlijk alleen de papier eigenschappen)
Fiene56 Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Thomas2000 Ik dacht dat het algemeen bekend was dat 50 euro enorm veel word nagemaakt. Hier opt dorp in de kroeg worden alle 50-jes gecheckt. Ik dacht dat 20-jes binnenkort ook allemaal worden gecontroleerd. Ben ik effe blij dat ik alleen maar met biljetten van 25 Euro betaal. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
rommelaar Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Er zijn kleine zaklantaarntjes in de handel met blauw licht die kan je zo aan he sleutelbos hangen.Heb deze zelf ook,maar stom ik gebruik hem nooit. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Jan Ambers Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Waar koop je die "lichtjes" en waar die stiften??? Ik heb een 200€ biljet eens ontvangen, en ging zo door detector... Alleen aan de papierkwalitiet kon je iets voelen, en de tekst rond hologram in zilver, was iets vettiger; kwam van een bulgaar... Maar ik "kon" niet wisselen
Ome Merde Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 leipe shit ouwuh, ben je mooi klaar mee. dat de politie te beroerd is om polshoogte te nemen snap ik al helemaal niet. merDe deze ruimte is te huur
Ron Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Pliessie? Wie zijn dat? Die hebben het te druk met nummerborden fotograferen, "lasergunne" en andere "leipe shit". Een eerlijke burger helpen als er een zwaar strafbaar feit gepleegd wordt (valsmunterij) is toch niet belangrijk? De pliessie is tegenwoordig niet zo gek veel meer dan een verlengstuk van het justitieel incassobureau. Boeven pakken: kost geld Lasergunnen: Brengt geld op! Ron
Simean Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Waar koop je die "lichtjes" en waar die stiften??? Ik heb een 200€ biljet eens ontvangen, en ging zo door detector... Alleen aan de papierkwalitiet kon je iets voelen, en de tekst rond hologram in zilver, was iets vettiger; kwam van een bulgaar... Maar ik "kon" niet wisselen Dat zijn gewoon UV zaklampjes. in china voor 3€ ofzo te krijgen. hier ben je iets meer kwijt.. maar gewoon een goedkoop UV lampjes is voldoende. om het in zakformaat te gebruiken natuurlijk. Als het voor de horeca is moet je naar degelijker materiaal op zoek en kom je er met ledjes niet uit maar moet je buislampjes nemen. Zo een stift kost iets van een 25€ en gaat iets van 5000x mee. ff googlen en je hebt ze zo. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Jan Ambers Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Ja ja, als ik nog eens naar de Al-di ga in China om melk en snoep ga ik er enkele meebrengen Op welke naam googel je: geldcheckstift?
satcat Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 De dader in filmpje 1 zie je staande drinken op het terras,dus dat kan je met dit bewijs nog een boete opleveren ook nog.
pukje Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Google maar eens naar euro checker eurospyxxxx 29.00
rommelaar Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Nee Jan zo duur zijn ze niet bij blokker.paar euro. Weer massel dat Ron zijn programma het niet als censuur ziet. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen