rudolfdebeer Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Medeboarders, Vandaag rekening KPN in de bus met aardig bedrag erop (Duur is het sowieso altijd al). Me maar online geregistreerd voor naald en draad want KPN kreeg weer niks voor elkaar in de bekende keuzemallemolen. Familielid moet vaak buurten overzee met deze z.g. select carriers. De geadverteerde tarieven van de Belkn*ller zijn na afrekening bepaald anders dan vermeld. 80ct/minuut i.p.v. 5 ct/minuut. Wat gegoogled, ben niet de enigste. Misschien heeft Tox bezwaar tegen deze posting. Vind toch dat we maar moeten uitkijken met deze z.g. select carrier. - Controleer dagtarief - Noteer het juiste inbelnummer duidelijk - Controleer prijs bij inbellen. (Blijf luisteren niet laten afleiden) - kap het gesprek liever toch maar binnen 10 minuten - kontroleer je telefoonrekening. - houdt logboek bij van de dag, tijd, duur en beloofde inbelprijs - klagen via Opta bij die consumenten organisatie over dit soort providers En ****-0136 is niet hetzelfde als ***-0163 (Salomonseilanden, 10 x zo duur). En toch maar terugrekenen naar oude hollandse guldens voor gevoel waarmee je bezig bent. Succes allemaal Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Neptunus Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 wat is belkn*ller? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast hummiesat Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Neptunus wat is belkn*ller? Lezen doet wonderen. Het is dus een Carrier Select bedrijf, en dat * moet je vervangen door een a.
Rootical Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Er is zo vaak gesproken over VOIP. Waarom zou je nog op deze ouderwetse manier bellen? Er zijn tal van online VOIP aanbieders waar je gewoon beltegoed koopt en meestal nog de nodige Free-days (100% gratis) belt. Ik koop zelf voor zo'n 12,50 euro per ca 3/4 jaar beltegoed en daarmee bel ik naar waar ik maar wil, sommige landen betaal je hooguit een paar cent per gesprek. Als tegoed op is is het op, je account staat niet gekoppeld aan je gegevens of bankgegevens etc.
Neptunus Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: hummiesat Origineel bericht van: Neptunus wat is belkn*ller? Lezen doet wonderen. Het is dus een Carrier Select bedrijf, en dat * moet je vervangen door een a. Topicstarter is nog iemand uit het sterretjes tijdperk? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
edje-ken Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 ik denk dat hij lingofan is. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Rootical Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: hummiesat Origineel bericht van: Neptunus wat is belkn*ller? Lezen doet wonderen. Het is dus een Carrier Select bedrijf, en dat * moet je vervangen door een a. Topicstarter is nog iemand uit het sterretjes tijdperk? Hoezo? misschien kijkt die erg veel op het hotbird pakket..
Gast aart44 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Rootical Er is zo vaak gesproken over VOIP. Waarom zou je nog op deze ouderwetse manier bellen? Voip is waardeloos volgens de topicstarter die belt nog met het oude vertrouwde KPN dan heb je altijd verbinding. Ja die Belknaller is ook niet alles misschien het veelbesproken Pretium eens proberen.
Rootical Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Rootical Er is zo vaak gesproken over VOIP. Waarom zou je nog op deze ouderwetse manier bellen? Voip is waardeloos volgens de topicstarter die belt nog met het oude vertrouwde KPN dan heb je altijd verbinding. Waar, op schiermonnikoog ofzo. mss als je in één of andere godvergeten plaats woont. Als je in een stad of plaats woont met fatsoenlijke verbinding, no problem.
theparasol Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Rootical Waar, op schiermonnikoog ofzo. mss als je in één of andere godvergeten plaats woont. Als je in een stad of plaats woont met fatsoenlijke verbinding, no problem. Toevallig zijn de lijnen op schier zo kort dat iedereen daar 8 mbit heeft Geld voor alle eilanden!
gigantaandemuur Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Met geen verbinding zou je er ook belkneller van kunnen maken. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
rudolfdebeer Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2008 Het Lingo-en is een afspraak die we ooit hebben gemaakt vanwege de board regels en die zijn volgens mij in dat opzicht nog steeds niet gewijzigd. Neem nou maar van mij aan dat alle soorten VOIP niks zijn behalve kostenoogpuntje maar voor bepaalde overzeese lokaties toch weer duurder dan select-carrier. Oude analoge lijn heeft hoge kwaliteit en hoge betrouwbaarheid. Voip en Mobiel niet. Sattelefoon is wel heel goed, maar erg duur. En natuurlijk zijn er altijd weer snelle jonge jongens die denken dat ze het wiel weer uitgevonden hebben. Neem ze hun TomT*m, mobiel en PC-tje af en kijken wat erover blijft. Stonehenge staat nog. Een bezoekje aan de Rosetta stone in British Museum werkt verhelderend over * en Lingo. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Sjattuh Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Origineel bericht van: rudolfdebeer Het Lingo-en is een afspraak die we ooit hebben gemaakt vanwege de board regels en die zijn volgens mij in dat opzicht nog steeds niet gewijzigd. Neem nou maar van mij aan dat alle soorten VOIP niks zijn behalve kostenoogpuntje maar voor bepaalde overzeese lokaties toch weer duurder dan select-carrier. Oude analoge lijn heeft hoge kwaliteit en hoge betrouwbaarheid. Voip en Mobiel niet. Sattelefoon is wel heel goed, maar erg duur. En natuurlijk zijn er altijd weer snelle jonge jongens die denken dat ze het wiel weer uitgevonden hebben. Neem ze hun TomT*m, mobiel en PC-tje af en kijken wat erover blijft. Stonehenge staat nog. Een bezoekje aan de Rosetta stone in British Museum werkt verhelderend over * en Lingo. Voorlopig bel ik onbeperkt en zonder problemen de hele wereld over voor een 30 euro per jaar. Stonehenge had er niet eens gestaan zonder vooruitgang. 100 jaar voordat het eindresultaat gebouwd is was het niet mogelijk Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Pacman Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Origineel bericht van: rudolfdebeer Het Lingo-en is een afspraak die we ooit hebben gemaakt vanwege de board regels en die zijn volgens mij in dat opzicht nog steeds niet gewijzigd. Dat zie je helemaal verkeerd. Merknamen mogen gewoon genoemd worden. Webwinkels daarintegen niet, maar ook niet met sterretjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen