interstate Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 wat gebeurt er als ik met pli henlite een software update doe bijv net als bij een dreambox via de ab instelingen en naar software ga en internet update doe ik durf het nl niet
mteam Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Bij een relook 200s doe ik het serieel. Pli helenite draait er goed op. Gemini en abcom doen het zeker even goed. Hangt er een beetje van af waar je voorkeur naar uit gaat. Groetjes Danny
interstate Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2008 dit is niet wat ik vraag ik bedoel metb henlitede update naar jade te doen gaat dat met de relook
mteam Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 citaat :wat gebeurt er als ik met pli henlite een software update doe bijv net als bij een dreambox via de ab instelingen en naar software ga en internet update doe ik durf het nl niet Lees jij hier iets over pli jade ? Er bestaat geen pli jade voor de relook 200s. Groetjes Danny
ronald10 Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Werkt niet alleen updaten via serieel.Overigens vind in ABCOM op dit moment de meest stabiele image voor de 200 DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Ome Merde Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Het Pli image voor de mutant komt volgens mij niet van de Pli-boys zelf. Updaten via het menu heeft mijn inziens geen zin. merDe deze ruimte is te huur
robbedoeske Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Nee zeker niet doen,pli is niet officieel.
Cobus R Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Inderdaad niet doen want dan zet hij er een dm 500 image op en dat gaat niet werken hoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen