fleppenstein Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Is het mogelijk met de AB IPBox 9000HD een opname op afstand in te stellen??? Ik lees dat deze doos een webserver heeft, is het mogelijk via deze webserver de doos op afstand (via internet) te benaderen en een recording te programmeren?? Kan dit standaard of is hier een extra plugin voor nodig, zo ja welke dan ???
Ome Merde Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 probeer de webinterface lokaal eens te benaderen en snuffel hier door de features. als er de mogelijkheid bestaat een timer te proggen, forward dan de poort die je gebruikt voor de webif door in je router (naar de 9000HD). 9 v/d 10x is dit poort 80. ik ken de box niet dus misschien zwam ik ook wel hoor, zo gaat het i.i.g bij de dreambox wel merDe deze ruimte is te huur
fleppenstein Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2008 Bedankt voor jouw antwoord Ome Merde, maar helaas heb ik nog niet zo'n 9000HD. Ik overweeg hem te kopen, maar het op afstand kunnen programmeren van een recording weegt voor mij zwaar. Ik wil dit eerst graag weten, voor ik geld uitgeef aan een doos die niet kan wat ik wil. Wellicht iemand die wel een 9000HD heeft en eens voor mij in de webinterface kan kijken ???
Gast Erik-Jan Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hoi Fleppenstein, Mij is het nog niet gelukt. Ik vinde de 9000HD echt een prachtige box. De webinterface die ik heb bezit deze functie nog niet maar van wat ik heb gevonden staan de opname gegevens gewoon in de database. Deze is wel te benaderen. Als ik zelf wat meer tijd heb wil ik deze functie ook exproteren naar de web-interface, als dat dan nog niet al gebeurd is.. Maar vooralsnog.... Eheu.
bash! Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hoi, opnames maken en programmeren is geen enkel probleem via de webinterface van de ipbox9000hd. Ik heb een screen capture bijgevoegd waar een en ander te zien is. Gr, BaZ cuberevo 9000.pdf There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
goofy17 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Over welke image gaat screen capture? De standaard bijgeleverde en via internet geupdate versie heeft een heel andere webinterface zonder deze mogelijkheid
bash! Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Dit is de web interface in de SIF Team image R8264.. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen