Gast tzrider Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Ja, AB's en voedingen zijn uitwisselbaar. Helaas is de support afdeling nu een soort discussie forum geworden en lijkt ook naar China verplaatst te zijn :-(
Gast fatfreddy Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Dat is sinds kort dan want een week of 2 geleden heb ik mijn printje retour gekregen. Ik moest in de support afdeling wel eerst een case aanmaken en dan kreeg ik wat suggesties die ik zou kunnen proberen. Uiteindelijk toen dus niets baatte werd er een RMA aangemaakt en kon ik het printje opsturen.
Gast tzrider Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Dat zal dan hier ook wel gaan gebeuren.
marcel1970 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: tzrider Ik merkte gisteren wel dat de 576i plaatjes er nu erg fraai uitzien. Bovendien gaf de A-110 de opnames van b.v. History Channel, gemaakt met de Topfield 7700 HSCI nu eindelijk goed weer. Dat lukte met de A-100 niet. Ik heb de nieuwe opties van de A-110 nog niet bekeken en gebruikt. Van de week bouw ik de HDD om. FF een vraagje hierover... Gebruikte je de popcorn als externe hd voor je topfield 7700? Is dit mogelijk? "My next wife will be normal"
Ron Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Waarom stel je jouw vraag niet in een "eigen" nieuw topic met een eigen duidelijk onderwerp? Ron
Gast tzrider Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Citaat: Brr.. zit ik zeker niet op te wachten, moet er niet aan denken om een mooi DTS signaal om te zetten naar stereo. Gisteren een (goedkoop) home cinema versterkertje achter de PCH gehangen en moet zeggen, werkt prima !
Gast tzrider Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Zo, de A-110 is weer binnen, nieuwe print gekregen dus we kunnen verder testen. Alles schijnt weer te werken. Helaas kon ik de nieuwe HDD niet inbouwen want toen ik hem uit de anti-statische verpakking knipte rammelde de 'komisch' mad. Leek alsof er een olifant op was gaan zitten. HDD kwam ook binnen verpakt in een envellopje ...
dreamer4all Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb ook belangstelling voor deze Popcorn, maar naast video's wil ik ook graag foto's kunnen bekijken. Wat je meestal ziet (zoals ook bij de dm800) dat het inlezen/converteren van de foto's en bladeren door foto's heel langzaam gaat (met een foto-grootte van 3-4 MByte duurt het inlezen/converteren bij de dm800 zo'n 15 secondes). Ik vroeg me af hoe dit met de Popcorn is. Duurt dit met deze multimedia-player ook zo lang?
marcel1970 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik kijk nooit foto's op mijn a 110 maar heb het net even getest met de laatste firmware via netwerk weergave was goed laadtijden redelijk lang maar als je op "play" drukt dan lopen de foto's wel direct over (niet zoals bij de vorige firware dat je een zwart beeld had tussen de foto's) ikzelf kijk foto's op me tv via de xbox360 die doet het iets mooier dan de pch (vind ik) "My next wife will be normal"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen