Ga naar inhoud

Nasn wordt ESPN America

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

NASN is to relaunch as ESPN America on Super Bowl Sunday next year.

From February 1, 2009, the channel will continue to provide its current lineup of North American sports programming but will adopt the ESPN brand - two years after it was acquired by the Disney-owned sports network.

"The announcement of our first ESPN-branded live television channel in Europe is a momentous day for the company," said Lynne Frank, senior vice president and managing director of ESPN in Europe, the Middle East, and Africa. "ESPN America’s programming lineup is unparalleled in the region, and will serve fans of North American sports throughout Europe and the Middle East. Our business continues to grow."

The rebranded channel will sit alongside ESPN Classic and ESPN's growing range of online properties including sites about cricket, football and rugby.

"ESPN America’s new brand identity will combine the heroics and drama of American sports," said Mike McKibbin, ESPN group marketing director for EMEA. "It celebrates the virtues required to excel at these sports, and identifies the athletes’ status as heroes in the eyes of the fan. The channel will consistently deliver unrivalled quality in broadcasting coverage, strengthened by ESPN’s innovation, creativity and position as the worldwide leader in sports. American sports are unique, and ESPN America is the definitive place to watch them."

bron digitalespy.groeten dj

Gast patje7of9
Geplaatst:

Hopelijk komt er dan ook een ESPN HD zender,want alle Amerikaanse sporten worden in HD uitgezonden. whistle

Geplaatst:

laten we hopen dat als het ESPN HD wordt ook in het HDTV pakket van Canal Digitaal komt......

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

als espnhd gaat uitzenden zou wel gaaf zijn de superblow in hd en nhl, misschien komt nba er wel bij

Geplaatst:

in europa is er geen enkele HD zender van ESPN of NASN dus vergeet dit maar voorlopig.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Vreemd??? Waarom noemen ze het ESPN America. ESPN Europe leek me een beter idee. EPSN de Amerikaanse sportzender, de Europesche versie...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Zou het kunnen zijn dat via Astra 1 gewoon de NASN Europe-versie uitgezonden wordt, zodat vanaf 1 februari a.s. dan ESPN-Europe van start gaat? Of heeft NASN alleen een Europese versie?

Geplaatst:

Zo ver ik weet zijn er twee NASN versies in Europe. Eentje voor de UK/Ireland (ik dacht dat deze versie ook in scandinavie geleverd werd) en eentje voor de rest van Europe. De programmering is dan ook ietjepietsje anders en het heeft met rechten te maken die binnen de UK bijvoorbeeld aan een ander kanaal toebedeeld zijn.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

klopt, Sky heeft NFL en NBA rechten. Rest van Europa mist alleen NBA.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

nasn zendt geen nba meer uit inde uk aleen skysports

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
in europa is er geen enkele HD zender van ESPN of NASN dus vergeet dit maar voorlopig.

Maar er zijn al wel HD feeds voor Amerikaanse sporten voor zenders als TV2 HD sport, Sky HD sports (zowel Italië en UK) en Nsport HD. Veel van deze HD-feeds worden verzorgt door ESPN (in ieder geval de NCAAf (college football) en MLB (honkbal) voor Sky HD it. Ook zullen er dit jaar een aantal NHL (ijshockey) wedstrijden in HD naar Europa worden gezonden. Er zijn ook al NASCAR (autoraces) feeds voor Europa (TV2 sport HD) en dit seizoen is ook een handvol zenders begonnen met NFL in HD. Dus volgens mij is er in ieder geval genoeg content voor een HD-versie van NASN europe. Behalve voor de MLL (lacrosse), AFL (arena football) en CFL (Canadian football) zijn er voorzover ik weet feeds voor alles dat ze uitzenden. Dus ze zouden in principe prima kunnen beginnen met een HD kanaal waarop elke week een stuk of 8 à 9 wedstrijden in HD te zien zouden zijn en de rest upscaled. Ik zou me dan zeker abonneren!
Geplaatst:

Waarom iedereen al over HD begint? Als ze eerst al eens in 16/9 gaan uitzenden en die irritante newsbar verwijderen zou ik al blij zijn. Volgens mij zijn ze met die newsbar begonnen net op het moment dat Eurosport 2 er mee gestopt is. Het is totaal nutteloos en je mist een stuk van het beeld (en het leid af omdat je toch gaat lezen, en je leest 10 keer hetzelfde)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen