SAT EDDY Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Ben op zoek naar een oplossing voor de zenderbenoeming van deze ontvanger.De zendernamen zijn uiteraard wel te hernoemen maar bij verplaatsing van zenders blijft hij stug de oude nummerplaats eraan koppelen. Bv discovery van plaats 17 naar 10 zetten geeft een lijst die van 8 9 17 11 gaat, dit werkt in de favo lijst hetzelfde (was een eerdere tip). iemand........
cornea Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 dit is een beperking van de cd uitvoering. er is volgens mij nog geen sw zonder cd scan. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
toeternitoe Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 probeer de lijst eens te exporteren met setedit en nadien terug te importeren.. nadien staat bij mijn (9300CD) alles mooi terug op nummer... hopelijk werkt het truukje ook bij jou versie... VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT 4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28) Triax 78 Cm
Joh@n Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Dit trucje werkt ook op de 9400PVR HDMI, heb het gisteren getest. Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB
SAT EDDY Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 thanks voor de reakties, alleen hoe werkt dit set edit? ik kan het nl. in het menu niet terugvinden.
toeternitoe Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 setedit is een programma dat je kan downloaden via internet (probeer eens via google op setedit arion, succes gegarandeerd). Je kan dit op proef gebruiken. Je kan dan maximaal 20 wijzigingen doen (per start van het programma , dus op tijd saven). Om alle zenders op nr te zetten gewoon download en upload doorvoeren met het programma. VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT 4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28) Triax 78 Cm
SAT EDDY Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2008 thanks, ik heb 'm op dit moment niet aangesloten staan op internet dus ik kan het nu nog even niet proberen,maar dit ga ik zeker nog doen en zal erop terugkomen
toeternitoe Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Voor alle duidelijkheid : je dient niet je ontvanger aan te sluiten op internet. Werkwijze : Je download setedit via een pc, je installeert de software op je pc, nadien sluit je de ontvanger aan aan je pc via een speciale rs232 kabel. Eens dit allemaal gebeurd is start je het programma op en voert (via het programma setedit) een download en upload uit van je zenderlijst. VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT 4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28) Triax 78 Cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen