Gast Thresher Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Hallo allemaal! Sinds 3 dagen werken alle MTV zenders niet meer behalve de duitse en de oostenrijkse. Dus MTV NL, Dance, Music en Hits doen het niet. Weet iemand waar dit aan ligt?
Gast Thresher Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Sjah als ik zoek op 'mtv' en dat woord wordt niet in de topictitel verwerkt.. lastig zoeken Maar iig bedankt voor de link!
youriy Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 zie ook: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1564510/gonew/1#UNREAD clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Mister HaCk Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 probeer in het geheim menu eens op de kanalen je id van je seca kaart vast te zetten. Voor CDS is dat 06a00 Voor TVV is dat 06c00 Dat werkt een beetje, ik heb vh1, mtv2 en mtv dance rest werkt dit trucje niet op maxdigital is dat 8282 in drukken, dan seca selecteren, blauwe knop, je seca id kiezen en ok drukken.
Gast Thresher Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 En hoe gaat dit werken op een Dreambox 7020? Die oplossingen zijn volgens mij namelijk allemaal voor andere merken ontvangers..
rommelaar Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Makkelijkst is de kanalen die het niet doen te verwijderen en de transponder dan opnieuw in te laten lezen door de dream. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen