Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Ik wil een nieuwe programmer gaan kopen want met mijn JDM programmer kun je niet veel uitlezen. <BR>Nu is mijn vraag welke programmers er goed zijn en met welke kun je ook orginele kaarten uitlezen en herschrijven?
klinkie Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 neem een phoenix daarmee kan orginele kaarten beschrijven dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Kun je met een phoenix ook piccards en goldcards schrijven en uitlezen?
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 en wat is eigenlijk het nadeel aan een phoenix, want hij is goedkoper dan een goldprogrammer en die kan geen orginele kaarten lezen.
Avalon Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Hallo <P>Ga eens kijken in het forum van de programmers daar word veel gesproken over de MasterCrd & Masera programmer. heeft 6 modus functie's en werkt perfect. Voordeel hij zit in een behuizing nooit sluiting op de print <P><BR>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & Information
Aanbevolen berichten