Ga naar inhoud


Bug in patch 9.6


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb firmware 9.6 in mijn receiver draaien. Hij doet het verder prima alleen begin ik vreemde dingen te zien. Namelijk, als ik aan het zappen ben kan ik op een gegeven moment doorzappen tot bijvoorbeeld kanaal 1070. Erg vreemd... Wanneer ik de kanalen tevoorschijn tover via de e optie van mijn afstandbediening zie ik kanalen boven de 999. De omschrijving slaat nergens. Nadat ik de kanalan boven de 999 verwijderd had kwam ik niet meer uit hen menu. Ik kon niets anders doen dan een nieuwe kanalenlijst serieel importeren.

 

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de nieuwe firmware zit een optie om 2000 kanalen te kunnen ontvangen.

Echter als je je deco hard uitzet heb je er nog 1000 of iets meer.

We hopen dat in de toekomst 2000 kanalen opgeslagen kunnen worden,net als in de strong.

 

Groeten, Sun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem had ik dus ook constand, en ik maar kl*te met de 512k.bin om de kanalen weer in te voegen, werkte dan weer even en daarna rare tekens en zat je op kanaal boven 1000 en toen opeens weer opeens alle kanalen weg, 9.5 werkt toch nog even beter.

 

Groeten Rob1981

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

V9.6 werkt mooier en beter dan V9.5

Als je een AMD processor hebt,moet je zien dat je een werkend setje van iemand krijgt waar de nieuwste kanalenlijst al in zit.

 

Als je een dubbele kop gebruikt ga je over de 1000 zenders heen.

Met Astra alleen gaat dat niet lukken.

 

Groeten, Sun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind V9 de mooiste versie!

 

V9.5 en V9.6 vind ik eerder beta versies met dingen die mogelijk zijn voor een V10 versie.

 

Thanx H2DeeToo!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn ontvanger met v9.6 gepatched. Omdat ik een AMD-processor heb kan ik er geen kanalenlijst in zetten. heb toen met menu 5,5 zenders laten zoeken in willekeurige volgorde. Ik krijg er maar 892 ?? Ik gebruik een philips 5816/33, patch 9.6, goldkaart. Als ik overga naar een funkaart en zenders toe laat voegen, zou ik er dan wel meer kunnen krijgen in de lijst ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...