grunnsat Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 De Alphacrypt 3.16 firmware is al weer een paar weken uit. Het zappen gaat nu nog weer sneller!!
grunnsat Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2008 De EGP informatie wordt nu ook veel sneller opgepakt. Als ik mijn Topfield 5200 op een ander kanaal zet, en dan direct in EGP mode ga, dan heb ik binnen een halve minuut alle EGP informatie tot een aantal dagen vooruit.
ArChie Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Vreemd, want ook bij Ziggo/@Home is de EPG informatie niet van encryptie voorzien. Voor het aantal dagen EPG informatie mag het al helemaal niet uitmaken aangezien de AlphaCrypt CAM daar geen invloed op heeft.
grunnsat Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: ArChie Vreemd, want ook bij Ziggo/@Home is de EPG informatie niet van encryptie voorzien. Voor het aantal dagen EPG informatie mag het al helemaal niet uitmaken aangezien de AlphaCrypt CAM daar geen invloed op heeft. Zo bedoelde ik dat ook niet. Bij de vorige versies duurde het nogal even voordat alle EGP informatie binnen was. Nu gaat dat veel sneller, en dat geldt voor alle informatie, en niet alleen voor de EGP informatie rondom het huidige tijdstip. Die staat er namelijk het eerst. Waarom dit sneler gaat ik ook niet verklaren gezien het feit dat de EGP informatie niet encrypted is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen