Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn moteck roest ook inderdaad nog wel es van zn beugel af.. :+

zolang die vast zit en goed hangt ga ik er niks aan doen..

( en wil toch terug naar een vaste setup )

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Tip na montage de beugels inspuiten met tectiel ML roest werende coting.Daar gewoon staal al gaat roesten als je er met je handen aan komt. Dit spul word veel bij auto's gebruikt,is in bruin en in blank verkrijgbaar in de auto shop.Werkt prima .

Geplaatst:

Ik vind dat je niet kunt zeggen dat Moteck slecht is. Ja: er schijnt een serie met roestende beugels te zijn, maar anderen beweren weer daar totaal geen last van te hebben.

In een vergelijkende test in een serieus satelliet-blad werd beweerd dat een Moteck sneller en stiller was dan een Stab. En dat voor soms maar 1/3 van de prijs van een Stab (hoewel sommige winkels ook doodleuk >100 euro voor een Moteck vragen). Als 'ie niet roest heb je dus een goede rotor.

Weet iemand het (email-)adres van een importeur van Moteck, of een van de clonen (als palm(?)? Ik heb ooit een email naar Moteck in Taiwan gestuurd, maar nooit een reaktie gehad). Ik wil zo'n niet-roestende beugel zien te krijgen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hoi

Ik heb hem gewoon met tektiel ingespoten.

Geheel de motor ermee in spuiten gaat nooit meer roesten.

Was een tip van een collega van mij

Gr Marco

**Gemini User**

DM500

DM800

DM7000

Is there anything better then this.!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: harry37
Beetje laat antwoord: de motorklemmen waren even profisorisch om de mast gehaakt om de foto te kunnen maken nadat de hele set al gedemonteerd was....

-------------------------------------------------------------

Hoi Harry, was ook niet als cretiek bedoeld, want als je de (bovenste) klem op die manier gebruikt tijdens het uitrichten, voorkom je wel dat tijdens het draaien, je motor naar beneden kan zakken.. u.a. later wel normaal bevestigen.
Gr . Wiel.

Door kennis delen, wordt men wijzer.

Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot.

Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm

Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen