edbe Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 sindskort bestaat er ook een criminele gsm. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
Moderator Matchless Geplaatst: 5 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 5 oktober 2008 Lol.. wel hopen dat je niet gebeld wordt als hij schietklaar is. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Poetsdoekje Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik wist niet dat Nokia ook een wapenfabriek had poetsie ' En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
kaelem Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Hoe komen ze er weer op. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Satdorus Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik zou er in Nederland maar niet mee op straat gaan lopen zwaaien. Je eindigt op het pollen bureau.
Neptunus Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Volgens mij staat er een behoorlijke straf op, je kan beter iemand in elkaar schoppen, daar staat minder straf op. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Poetsdoekje Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Origineel bericht van: Edbe sindskort bestaat er ook een criminele gsm. Is toch beter dan D E Z E En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Tonskidutch Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 lijkt me verwarrend al die zelfmoordenaars met een wapen aan hun hoofd cheers Thunderstruck AC~DC
gigantaandemuur Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik wil m wel hebben maar alleen als er een carkit voor is "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Digipaps Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: gigantaandemuur Ik wil m wel hebben maar alleen als er een carkit voor is Ga er maar mee lopen, dan komt de carkit vanzelf... :-)..is een nadenkertje...haha digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
hobsat Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Dit is weer s wat anders als een normale trilfunctie GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Fiene56 Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: gigantaandemuur Ik wil m wel hebben maar alleen als er een carkit voor is Die carkit noemen ze een holster. Verkrijgbaar in leer en plastic. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
gigantaandemuur Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Nou ik was dan van plan t geheel in een kitcar in te bouwen "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Con Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Origineel bericht van: gigantaandemuur Ik wil m wel hebben maar alleen als er een carkit voor is Die carkit noemen ze een holster. Verkrijgbaar in leer en plastic. Ik zeg, een schot voor open doel. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
D.Quijote Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Schiet je net iemand neer vanuit je auto, wordt je gepakt dat je niet handsfree belt. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen