Mojo Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Heeft even geduurd. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
kaelem Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Zijn dat de keys voor taquilla hahaha.... -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Fiene56 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Of voor action. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
guykers Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 De mods hebben al doortastend opgetreden, ze is al weer verwijderd nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast sattaz Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Origineel bericht van: Mojo Keys terug op Sat4All. En uiteraard weer gratis
Moderator Matchless Geplaatst: 5 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 5 oktober 2008 Eerst hebben de mods deze keys binnenste buiten gekeerd Uiteraard voor educatieve doeleinden Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
uniden Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 ik neem aan dat je bedoelt dat je de keys hebt uitgekleed dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Moderator Matchless Geplaatst: 5 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 5 oktober 2008 Yup .. daarna mogen jullie Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
looney2 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Mah. Jk heb ze al bewerkt,nu hebben jullie er niks meer aan!! HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Timm1983 Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Ah, die keys! De zangeres Ik dacht het al. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Elwin Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Nu ik dit topic voor de tweede keer lees, snap ik 'm pas!!!
Poetsdoekje Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: Elwin Nu ik dit topic voor de tweede keer lees, snap ik 'm pas!!! Kwartje gevallen??!!!! groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Fiene56 Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Kwartje gevallen??!!!! Hoe wil je dit de echte jongeren uitleggen met alleen nog maar een 20 of een 50 eurocent munt? VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen