Gast mick99 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Hallo,ik heb een Nokia 9500.Als ik hem aanzet dan krijg ik een tekening van twee japanse meisjes in beeld.(manga?) Ik heb een abo van c+,maar ik krijg geen nederlandse zenders. Is er iemand in de buurt van Zutphen die voor mij goeie software kan installeren?
Moderator Matchless Geplaatst: 5 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 5 oktober 2008 -->hier klikken<-- zodat je wat te lezen heb. Als je dat draadje gelezen heb ben je zo wijs dat je zelf "effetjes" je nokia aanpast Wil je echter alleen maar kijken dan raad ik je aan om een andere decoder te kopen. De nokia 9500 is een echte hobbydoos. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
trust Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Heb je wel de juiste kaart voor die 9500 ? Met welke cijfers begint het kaart nr . 100. of 400xx Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast mick99 Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Sorry voor de late reactie,maar de kaart begint met 100. Ik wist niet dat er verschillende kaarten waren. Ik heb ook een Pioneer db120 staan,maar daar heb ik ook mee gehobbyd,en daar krijg ik dus ook geen nl zenders mee. Deze heb ik al een tijd geleden gekocht samen met de c+ kaart.
metropar Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 tja 100 is een seca2 kaart zal niet gaan in de nokia zo zonder meer zal je hem om moeten bouwen naar solo sammy ( zie topic hier boven) en dan zit je tot op heden nog met de maandelijkse update s mischien kan je hier in het ruilen forum een oproep doen of iemand zijn cplus irdeto2 kaart wil ruilen tegen jou cplus seca2 of een andere ontvanger op doen voor seca2 kaart gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen