Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ik heb een pace 500 + een goldkaart, mijn vraag is nu met welke programmer krijg ik hem aan de praat, als ik hem er nu insteek krijg ik onbekende kaart te zien.<BR>WIE HELPT MIJ !!!!! mad.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Welke programmer heb je?<BR>Als de keys niet goed zijn moet je andere proberen.<BR>De kaart moet in ieder geval geaccepteerd worden door de digidoos.<BR>meer info geven dus.<P>suc6<P>pinomans

Geplaatst:

een goldprogrammer werk o.a. zonder probleem.<P>suc6<P>nitwit

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by maantje:<BR><STRONG>Hoi,<P>Welke programmer heb je?<BR>Als de keys niet goed zijn moet je andere proberen.<BR>De kaart moet in ieder geval geaccepteerd worden door de digidoos.<BR>meer info geven dus.<P>suc6<P>pinomans</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>bedank voor reactie , ik heb dus nog geen programmer dus mijn vraag, wat voor type?<BR> of heb je maar een soort, ik zij al ik ben een leek, probeer op deze manier meer te begrijpen Groetjes

Geplaatst:

als je gewoon een goldprammer hebt of besteld dan stuur ik je wel de juiste files.<BR>Ik weet wel een goeie site waar je er een goedkoop kunt bestellen, maar ik heb begrepen dat je geen website adressen mocht plaatsen.<P>Ik heb zelf ook een sinds kort goldprogger gekocht en ook een pace 500, en het werkt perfect.<BR>groeten rob1981<BR> meeltje1981@hotmail.com

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

Hallo <P>Gewoon een Mastercrd nemen Daar heb je voor in de toekomst ook wat aan kan Gold,Piccard Atmel & gsm kaartjes proggen en zit nog netjes in een behuizing. Alle sponsors van deze site hebben de programmer en kan je hem niet vinden dan mail je me maar met privat message zal je de adressen geven <P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by rob1981:<BR><STRONG>als je gewoon een goldprammer hebt of besteld dan stuur ik je wel de juiste files.<BR>Ik weet wel een goeie site waar je er een goedkoop kunt bestellen, maar ik heb begrepen dat je geen website adressen mocht plaatsen.<P>Ik heb zelf ook een sinds kort goldprogger gekocht en ook een pace 500, en het werkt perfect.<BR>groeten rob1981<BR> meeltje1981@hotmail.com</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>bedank voor de reactie moet je me zeggen waar je de programmer vandaan hebt en voor hoeveel { private message } alvast bedankt . cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.