Ga naar inhoud


Komt Five FTA op Astra 2?


Nop01

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wees maar zeker, Five, Fiver en FiveUS (en hun +1 zenders) zijn echt leuke zenders om naar te kijken. Ze vervolmaken echt het aanbod van de BBC's, ITV's en de C4's. Bovendien zijn ook hier bijna alle programma' netjes ondertitelt. Met hen erbij wordt een lnbeetje op de astra28 onontbeerlijk voor de satliefhebber.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo de indruk dat de voorbereidende stoelendans om Five of andere FTA stations op de 2D toe te laten is begonnen. Sky is een aantal van zijn kanalen aan het verhuizen van de North Beam naar de South Beam en naar Eurobird 1. Op de 2D zelf is er nog geen beweging te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RUF
Ik heb zo de indruk dat de voorbereidende stoelendans om Five of andere FTA stations op de 2D toe te laten is begonnen. Sky is een aantal van zijn kanalen aan het verhuizen van de North Beam naar de South Beam en naar Eurobird 1. Op de 2D zelf is er nog geen beweging te zien.


de afgelopen maanden zie je niets anders op Astra2 en Eurobird.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Niet vergeten dat het "maar" een testuitzending is, en niet huilen als die zomaar weer weg gaat! Het was niet voor niets dat ik er geen nieuwsitem van gemaakt heb.

 

Ik zag daarstraks trouwens af en toe een enge dia "The scheduled programme is not available on Freesat".

Maar het beeld ging niet op zwart.

 

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvdh
Niet vergeten dat het "maar" een testuitzending is, en niet huilen als die zomaar weer weg gaat!

Ik zag daarstraks trouwens af en toe een enge dia "The scheduled programme is not available on Freesat".
Maar het beeld ging niet op zwart.


Dus er worden nog wel programma's gecodeerd op Freesat? Ik ben in ieder geval wel blij dat we er weer een kostbare FTA-zender bij hebben! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...