Ga naar inhoud


Komt Five FTA op Astra 2?


Nop01

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Niet bang zijn. Five is here to stay. Trouwens ze moeten geen onderscheid maken omdat ze op de 2D uitstralen. Met dank aan Auntie BBC die de plaats heeft vrijgehouden voor Five. Daarbij lijkt het nu ook officieel te zijn dat het huidige kanaal vanaf woensdag op de FREESAT epg zou ingeschakeld worden. Trouwens het huidige scenario loopt parallel met de introductie van Channel 4 in de maand mei. Feit is wel dat de Astra 2 D nu zo vol zit als een ei Tenzij Sky met een aantal kanalen verhuist komt er niemand meer bij op de 2D. Dus vraag ik me af waar ze ITV4 +1 gaan onderbrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik ben in ieder geval wel blij dat we er weer een kostbare FTA-zender bij hebben!

 

Nou ja, overdrijven is ook een vak. Ik heb er nu vanmiddag en tijdens het avondeten even naar gekeken en ik ben er nog niet van van mijn stoel gevallen.

 

Het is net dezelfde meuk als op itv, channel 4 etc.

Daar gaan er 10 van in een dozijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat ook op de Freesat-site: Five is launching on freesat on 18th November http://www.freesat.co.uk/

 

Ik kijk trouwens nooit naar Channel 4, dus vraag ik me af of ik wel naar Five ga kijken. [ik hoop dat UK History op freesat komt].

 

******

Hier een mooie programmagids (instelbaar): http://www.itv.com/TVGuide/default.html Alleen ontbreekt Men and Motors (die vreemdgenoeg wél naar deze site verwijzen voor de programmering!) De Men and Motors programmering vind je wel hier: http://www.tvguide.co.uk/ (maar op deze site kun je de volgorde niet aanpassen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen maar zekerheid hebben na 18 november over het al dan niet blijven censureren van uitzendingen naar het Freesat platform. Normaal mag dit niet het geval zijn aangezien Freesat het alternatief platform moet zijn voor de DTB (freeview). Maar nu zijn ze in testfase. Freesat lijkt toch nog niet echt stabiel te zijn. In het weekend bv was de stream van itv hd uit de lucht. Blijkbaar had een oen vergeten de satelliet rekening te betalen blush of dit officieel is of niet weet ik niet. Maar er loopt bij itv hd regelmatig wat fout. Wait and see...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, volgens wat ik heb kunnen volgen op het forum van digital spy is de stream zaterdag in de loop van de dag verdwenen. Normaal had gisternamiddag de FA wedstrijd in HD simulcast met ITV1 moeten doorgaan, maar er was ook geen signaal. Wel oerstom omdat voor de wedstrijd de rode knop prompt was opgefloept en de commentaren continue refereerden naar de HD versie op Freesat en op de hd frequentie enkel een zwart scherm te zien was. Het is pas later op de avond dat de zaak weer operationeel werd. Ze hebben dan een tijdje een upscale simulcast uitgezonden om dan uiteindelijk terug te keren naar de pancarte "Service currently unavailable". Ik denk dat er een paar bij ITV in de rij mogen gaan staan om hun UB40 plechtig in ontvangst te nemen. Dit was dus een complete afgang voor het station.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...