xamuh8100 Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Hebben meer mensen zo'n brief van CD ontvangen? Bij aanmelding kun je van 11 tot 25 oktober geheel vrijblijvend gratis (2 weken)naar het top-pakket kijken. aanmelden : www.canaldigitaal.nl/1miljoen
Elwin Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Volgens mij loopt die actie al een tijdje. Er worden gewoon om de zoveel tijd een aantal smartcardnummers geselecteerd die dan twee weken naar het Toppakket mogen kijken. Nu ben jij een van de gelukkigen!
Timm1983 Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Zo te zien is dit weer een actie voor enkel Seca2 kijkers ... jammer Irdeto2 telt weer niet mee. Of toch ... Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
W3ird_N3rd Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Zoek maar eens in dit forum naar "feest". Het is een bekende actie. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
edbe Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 en zo een brief ontvang ik nou nooit, wel altijd een brief voor uitbreiden van het pakket.... dan wil ik ook wel eens weten wie van jullie nou zo een brief heeft gekregen en 2 weken gratis top pakket heeft kunnen bekijken. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast wanderer Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 misschien hier: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1513587/fpart/1 kun je gelijk aansluiten op deze post...
Gast E Pouls Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 De mensen met het toppakket krijgen ook nooit wat. Ja, elke maand de rekening.
Pjotrb Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik vind de actie ook zinloos. Ik heb gekozen voor het basispakket, mede omdat ik geen interesse heb in de andere zenders. Ik zou er ook niet naar kijken in een gratis periode. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Elwin Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik heb al een tijdje een Familiepakket en heb die vooral voor de VRT. Mocht de VRT 'ooit' (lees: als CDS abonnees teveel heeft) naar het Basispakket gaan, denk ik er toch weer over na om terug te gaan naar een lager pakket... En ook ik heb nog niet zo'n brief gehad. Wel had ik de kijk-daagse van het Themapakket een tijd terug...
Littlesat Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik vind ook dat Top-pakket abonnees wel eens een meevalletje verdienen. Ze betalen elke maand het volle pond, betalen nu als enige zonder enige compensatie extra voor het eredivisielive en krijgen bovendien nog niet eens korting op het HDTV en/of Themapakket. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
edbe Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 ja Littlesat, dat is het juist, ik heb ook jaren een TOP pakket gehad en nooit iets mee gekregen of kortingen of zoiets dergelijks CD weet precies wat ze doen waarom kunnen mensen die een Familie pakket of hogere gewoon een maandje gratis kijken naar het top pakket of 1 maand gratis, dus geen abbo betalen op je eigen pakket 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Johan45 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik heb de naam top pakket al veranderd in flop pakket. Vult u rustig aan !!!
edbe Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 daarom heb ik ook het TOP pakket opgezegd veel mis ik niet hoor ben al blij met m'n Familie pakket 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
W3ird_N3rd Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: Edbe ja Littlesat, dat is het juist, ik heb ook jaren een TOP pakket gehad en nooit iets mee gekregen of kortingen of zoiets dergelijks CD weet precies wat ze doen waarom kunnen mensen die een Familie pakket of hogere gewoon een maandje gratis kijken naar het top pakket of 1 maand gratis, dus geen abbo betalen op je eigen pakket 2 weken toch, geen maand? Maar ik zou maar niet te hard zeuren, straks krijgen de toppakketters nog een brief van CDS dat ze "gratis" het familiepakket uit mogen proberen voor 2 weken! Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Johan45 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd 2 weken toch, geen maand? Maar ik zou maar niet te hard zeuren, straks krijgen de toppakketters nog een brief van CDS dat ze "gratis" het familiepakket uit mogen proberen voor 2 weken! Graag zelfs, is namelijk een reden om het uitgeklede top abonnement per direct te kunnen opzeggen voor vele top pakket gebruikers. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen