hobbytraveler Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 net gelezen er komt binnenkort een nieuw ab ipbox 910 hd op de markt, de verandering zijn een kaartlezer en een mogelijkheid een 2,5 hd in onder te brengen, verder is er niets aan verandert
Gast sattaz Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Origineel bericht van: hobbytraveler net gelezen er komt binnenkort een nieuw ab ipbox 910 hd op de markt, de verandering zijn een kaartlezer en een mogelijkheid een 2,5 hd in onder te brengen, verder is er niets aan verandert Er is nog een interessante verandering De AB IPBox 910HD wordt vanaf de geplande leverdatum op 22 oktober 2008 standaard geleverd met Enigma software inclusief HDMI support Enigma zal vanaf die datum ook beschikbaar zijn voor de reeds enige tijd verkrijgbare AB IPBox 900HD aangezien de hardware praktisch gelijk is aan de nieuwe AB IPBox 910HD. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Enkele foto's betreffende de AB IPBox 910HD De verwachte adviesprijs zal ongeveer 359 Euro zijn.
fdm Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Mocht er CCcam op draaien, dan zal dit een klapper worden! Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Cobus R Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 CCcam komt er niet op te draaien zegt men. en inderdaad dan kan dreambox wel inpakken den ik maar dat gebeurt niet omdat dreambox volgens mij de cccam uitgevonden heeft De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
ppaap Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 en de ipbox 250 dan ?? draait ook met abcom CCcam 209 Daar maak ik mij geen zorgen over die komt er wel op , wat dacht je van clark tech 500 zit standaart enigma op precies de zelfde als op de dreambox heb ik ook met CCcam draaien , denk maar dat ook CCcam er op komt , ik denk dat het met de 9000 een moeilijke zaak wordt maar de 900 ben ik niet bang voor ppaap
Cobus R Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Alle decoders wie jij nu opnoemt zijn voorzien van de ibm power pc chip en de ipbox 900/9000 en de kathrein zijn voorzien van de sti7101/9 processor en daarvoor moet de cccam gecompileert worden in sh4 en laat hun (cccam team) dat nou net niet willen doen (want het kan makkelijk) maar daar zullen ze wel commerciele belangen bij hebben. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
bully2 Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Origineel bericht van: ome to CCcam komt er niet op te draaien zegt men. en inderdaad dan kan dreambox wel inpakken den ik maar dat gebeurt niet omdat dreambox volgens mij de cccam uitgevonden heeft 900 910 9000hd moederboarde zijn identiek ! groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
Cobus R Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 dat heeft toch niks met mijn berichtgeving te maken ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
bully2 Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 sorry was op ppaap bedoeld. groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
SAT-FAN Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Origineel bericht van: ome to CCcam komt er niet op te draaien zegt men. en inderdaad dan kan dreambox wel inpakken den ik maar dat gebeurt niet omdat dreambox volgens mij de cccam uitgevonden heeft Dreambox heeft CCcam niet uit gevonden, maar verder zit er een kern van waarheid in denk ik ? Grt.
ppaap Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 en de clarktech 550 dan ? zit standaart enigma op ik denk dat het een kwestie van geld zal worden ivm de CCcam , maar we wachten maar af . ppaap
Cobus R Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Daar zit zoals ik eerder al zei ook de ibm powerpc chip in ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
SAT-FAN Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Origineel bericht van: ppaap en de clarktech 550 dan ? zit standaart enigma op ik denk dat het een kwestie van geld zal worden ivm de CCcam , maar we wachten maar af . ppaap geld & ontwikkeling en bereidheid om te ontwikkelen voor de ipbox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen