maxloader Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 een kennis wil graag 2 laptop's aanschaffen voor de kinderen voor school(officepaket), msn(natuurlijk)en af en toe een filmpje op bekijken (geen zware video bewerkingen) en om afzonderlijk van internet gebruik kunnen maken (draadloos) Budget €500,- max per stuk Nu zag ik deze en vraag me af of het iets is. De nieuwe Aspire 7320 met een Intel® Celeron Dual-Core T1400, 2048MB geheugen, een 120GB HDD en een Intel® GMA X3100 grafische chip. Ook heeft deze notebook een 5-in-1 cardreader en een Expresskaart 54 slot. Processor Omschrijving Intel® Celeron Dual-Core T1400 (1,73 GHz) Kloksnelheid 2x 1733 MHz Level 2 Cache 1x 1024 KB Bussnelheid 533 MHz (Quadpumped) max. stroomverbruik 35 Watt Core Spanning 1,08 Volt - 1,18 Volt Bouwvorm mFC-PGA Socket P Geheugen beschikbaar 2048 MB maximaal 4096 MB SO-DIMM Slots 2, reeds bezet Type DDR2 Chipset Intel® GL960 Express Display Zichtbaar beeld 17,0 inch Resolutie 1440x900 pixels Beeldverhouding 16:10 formaat Type WXGA+ CrystalBrite, Glare Grafisch Grafische chip GMA X3100 Geheugen t/m 128 MB (shared) Harddisk 1 120 GB, 5400 rpm Harddiskdetails 7Pin SATA Optische drive Type Intern CD/DVD Formaten (Lezen) CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-R DL, DVD+R, DVD+RW, DVD+R DL Formaten (Schrijven) CD-R, CD-RW, DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW, DVD+R DL, DVD-R DL Cardreader SD, MMC, xD, MS, MS PRO Sound Soundchip Intel high-definition Microfoon ingebouwd Connectiviteit Gigabit-LAN, WLAN (54 Mbps, IEEE 802.11b/g), Modem (56 Kbps, analoog) Invoerapparaat Toetsenbord Qwerty Muis Touchpad Aansluitingen 1 x RJ-45 1 x RJ-11 1 x VGA 1 x TV-Out 1 x Line-Out IrDA Besturingssysteem Windows Vista Home Basic (OEM) Stroomvoorziening Voeding 90 W AC adapter Accu type 6-cell Li-ion Accuduur Gebruik tot 3 uur Gewicht 3.3 kg Formaat (BxHxD) 404 x 43 x 298 mm Garantieperiode 12 maanden Live life to the Max(loader)
Gast ozzo Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Lijkt me prima toch ? Die kennis moet gewoon kijken waar ie het goedkoopst terecht kan. Neem wel een MERK en dan GEEN Packard Bell o.i.d. Alle processoren van NU voldoen aan de snelheid en belangrijk is inderdaad dat er min. 2 gig geheugen in zit en een HD van 100Gb+ Verder zijn de opties bijna allemaal hetzelfde WLAN etc.
Dilasso Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Volledig met de vorige spreker eens! Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 lijkt me ook een prima keuze wilde echter toch eens de > xxodd < onder de aandacht brengen tegenover die bekende merken als acer aspire vaio's en andere mocht hem afgelopen zaterdag bewonderen bij een vriend die er suse en xp op heeft gezet (en dat probleemloos) chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
maxloader Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2008 Iedereen bedankt voor de reactie, heb zojuist 2 stuks bestelt. Max Live life to the Max(loader)
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Origineel bericht van: maxloader Iedereen bedankt voor de reactie, heb zojuist 2 stuks bestelt. Max de aspire zoals in je eerste bericht? chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
maxloader Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 de aspire idd max Live life to the Max(loader)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen