Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vraag is of dat dit bestaat. We willen een mailing gaan doen aan al onze klanten met nieuwe aanbiedingen. Kent iemand een programma om dit massaal te doen en te beheren?

Graag jullie ervaringen en adviesen!

Alvast bedankt voor alle suggesties.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Geplaatst:

Mijn ervaring is dat Outlook dat prima doet. Zeker omdat die gebruik maakt van het windows adresboek. Selecteer al de ontvangers en druk op verzenden, TOP !

En anders moet je aan MASS-MAILERS gaan denken maar het nadeel is dat je binnen de kortste keren als SPAM aangemerkt gaat worden. Dan komt er NIETS meer bij je klanten terecht.

Dus bij minder dan 100.000 klanten zou ik gewoon een lijst aanhouden en selectief versturen.

Geplaatst:

en alle geadresseerden in het bcc venster en niet in het "aan"-venster.....

Geplaatst:

Is outlook niet beperkt qua aantal ontvangers per email?

@satbakker

Als je echt heel veel mails moet gaan versturen dan kan idd beter uitkijken naar daarvoor ontwikkeld programma.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Zie www.qiospelican.com of Google even op QIOS Pelican mocht dit in de censuur vallen. Is gratis, voor commercieel gebruik een kleine bijdrage.

Vergeet niet toestemming te vragen aan je klanten, voordat je gaat mailen. Anders is het unsolicited mail of spam en dat mag niet.

Geplaatst:

Er zijn verschillende massmail pakketen te verkrijgen. Er zijn er ook die met tussenpauzes een batch kunnen versturen (beetje voor beetje dus). Mijn broer heeft er ooit een gekocht die dit precies deed het programmatje koste niet veel en deed het erg goed.

Naam weet ik niet 123 en ik heb hem nog niet gesproken dus heb nog niet naar het pakket kunnen vragen.

Geplaatst:

Als ik een lijst adressen heb waarbij ik van de ontvanger toestemming heb dan kan die isp klagen wat ie wil, maar dan gaan die mails toch gewoon de deur uit. Maar die klaagt niet. Doe ik regelmatig, +- 2500 adressen, vindt xs4all in dit geval de isp, prima.

Geplaatst:

XS4all is dan ook geen slechte ISP die ook nog eens port 25 naar buiten dicht gooit zodat je nog een andere SMTP server kan gebruiken dan die van je ISP laat staan een eigen SMTP.

Die dat wel doen moeten zo-wie-zo niet gelijk gaan zeiken als je soms "wat" meer email wil gaan verzenden en hun SMTP (moet) gebruiken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: NINjak
XS4all is dan ook geen slechte ISP die ook nog eens port 25 naar buiten dicht gooit zodat je nog een andere SMTP server kan gebruiken dan die van je ISP laat staan een eigen SMTP.

Die dat wel doen moeten zo-wie-zo niet gelijk gaan zeiken als je soms "wat" meer email wil gaan verzenden en hun SMTP (moet) gebruiken.

Precies, daar is die SMTP server dan ook voor. Wij kunnen er ook niks aan doen dat het Internet om zeep wordt geholpen door eikels die ongevraagd een paar miljoen mails er uit drukken.
Geplaatst:

scripten met blat

optie -bf is voor jou handig

stukje uit de howto:

--------------------------------- The Basics ----------------------------------

<filename> : file with the message body to be sent

if your message body is on the command line, use a hyphen (-)

as your first argument, and -body followed by your message

if your message will come from the console/keyboard, use the

hyphen as your first argument, but do not use -body option.

-of <file> : text file containing more options (also -optionfile)

-to <recipient> : recipient list (also -t) (comma separated)

-tf <file> : recipient list filename

-cc <recipient> : carbon copy recipient list (also -c) (comma separated)

-cf <file> : cc recipient list filename

-bcc <recipient>: blind carbon copy recipient list (also -B)

(comma separated)

-bf <file> : bcc recipient list filename

-maxNames <x> : send to groups of <x> number of recipients

-ur : set To: header to Undisclosed Recipients if not using the

-to and -cc options

-subject <subj> : subject line, surround with quotes to include spaces(also -s)

-ss : suppress subject line if not defined

-sf <file> : file containing subject line

-body <text> : message body, surround with quotes to include spaces

-sig <file> : text file containing your email signature

-tag <file> : text file containing taglines, to be randomly chosen

-ps <file> : final message text, possibly for unsubscribe instructions

Geplaatst:

Hee bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik had inmiddels een progje gevonden en er wordt in dat andere topic zag ik later ook aangehaald. Het heet SmartSerialMail. Werkt echt perfect, tenminste de tests die ik er tot nu toe mee gedaan heb. Morgen komt het uur van de waarheid, dan ga ik starten. De eerste GO worden zo'n 350 email's die ik nu aan het afronden ben in een database in excel. Daarna kun je ze gewoon imoprteren in SmartSerialMail en beheren doormiddel van lijsten te maken. ik doe dat door middel van klanten per provincie.

Het enige rare is dat op alle pc's op de zaak en van enige test klanten die ik heb gevraagd alles goed binnenkomt, maar als ik naar mijn prive mail en het thuis binnen haal met outlook 2003 dan wordt ie meteen in de map ongewenste mail gepleurt. Dat moet ik natuurlijk niet hebben en ik weet niet waar het aan kigt. Heb al met verschillende subjects gewerkt omdat ik dacht dat ie het mischien daarop uit filtert maar helaas, blijft als ongewenste mail binnenkomen.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen