satmania Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Hallo Ik heb een HTC 710. Ik wil graag op mijn mobiele telefoon streaming kijken vanaf mijn dreambox. Welke versie van VLC moet ik in mijn htc installeren? Ik heb wel enkele versies geprobeerd, maar krijg ik het volgende bericht met installeeren. "er is geen toepassing gekoppeld aan....voer eeerst de toepassing uit en open het beestand in de toepassing." Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
satmania Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 Heeft niemand een oplossing voor? DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
SmuttiO Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 er is geen goed werkende officiele versie van VLC voor WM5/6. aangezien het open source is, zijn er wel pogingen ondernomen om VLC te porten, schijnt echter nogal buggy te zijn. http://nightlies.videolan.org/build/wince/ gebruik op eigen risico uiteraard! werkt streamen via bv TCPMP niet? ook zou je het (betaalde) Coreplayer kunnen proberen, die streamt de volgende formaten: HTTP, UDP, UDP Unicast, RDP, RTP. RTSP, RTCP (keep alive), ASX, ASF, Multicast, HTTP Tunneling Succes DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
satmania Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Hallo SmuttiO Bedankt voor je antwoord. Ik ga het binnenkort proberen. Fijne avond, Satmania DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
freaky Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 slingbox gebruiken Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen