Ga naar inhoud


Collecteren


mapi

Aanbevolen berichten

Hallo Mapi,

 

chaupeau voor de inzet die je toont om te collecteren voor de brandwonden stichting !!!

 

Ik zie een paar opmerkingen langskomen die bij mij het bloed doen koken.

 

De regering moet maar zorgen dat een brandwondenstichting o.i.d. niet nodig is. Dat slaat volgens mij als een tang op een varken.

 

Dankzij een brandwondenstichting, nierstichting, Hartstichting en noem maar op, niet te vergeten, de kankerstichting zijn er tegenwoordig dingen mogelijk die pakweg 10 20 of 30 jaar geleden niet mogelijk zijn !!!

 

Al deze stichtingen hebben gezorgd voor innovatie wat niet in het normale medische pakket zit!! Dankzij deze innovaties leven er aanmerkelijk meer mensen dan dat anders het geval zou zijn geweest. Denk dat Sat4all dan een aantal boardmembers minder had gehad.

 

Helaas kosten al deze innovaties ook geld en dat merken we elk jaar als de premie weer omhoog gaat voor de ziektekostenverzekering. Een begrafenis is nog steeds goedkoper dan een uitgebreidde dotterbehandeling compleet met levenslange medicijnen en revalidatie. Ook wordt de begrafenis betaalt uit een ander potje.

 

Het is net waarvoor je kiest !!

 

Ga maar eens in je eigen familie of omgeving kijken wat daar allemaal is gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo vrienden van dit forum

 

Uiteraard heb ik alle respect voor de mensen die zich geheel belangeloos inzetten voor hun medemens.

 

Zelf zet ik me al een hele poos in voor de stichting Kika.

 

Wat ik echter niet doe is om met kleine kinderen bij mensen aan de deur te komen en zelf op een meter of 5 afstand toekijken of de mensen wel wat willen geven.

 

Het is een algemeen bekend fenomeen dat je nu eenmaal een kind niet snel weigerd om iets te geven.

 

Maar dat je dan als een van de ouders lachend ziet staan vindt ik een beetje jammer.

 

Wij geven bijna altijd wat, alleen hebben we besloten als er een collectant aan de deur staat in de vorm van een kleine kleuter met daar achter een van de ouders om dat dus niet meer te doen.

 

 

Met vriendelijke groeten

 

Atlantis Apeldoorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...