Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag 1 x per jaar een puls aan gelijk deze reactie:

 

In het afgelopen uur heeft u de reeds een activatie-signaal aangevraagd. Het activatiesignaal dat naar uw smartcard verzonden is, blijft zich vandaag actief herhalen tot 23:59 uur. Heeft u na 23:59 nog geen beeld, voer dan nogmaals voorgaande stap uit. (Onze medewerkers zijn net naar huis)

 

 

Stelletje amateurs.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-


Geplaatst:

Tja kan meerdere oorzaken hebben:

 

Optie 1 Kleine storing in het systeem van Canal Digitaal, is dan vaak telefonisch wel opnieuw te activeren

 

Optie 2 Er bestaat een probleem met de smartcard bij Canal Digitaal in het systeem. (openstaande factuur, onduidelijkheid van een of ander)

 

Optie 3 Smartcard staat nog helemaal niet geregistreerd bij Canal Digitaal. (zal in dit geval het probleem niet zijn lijkt mij)

 

Gast thomas999
Geplaatst:

Ter aanvulling:

Optie 4: Ontvanger staat niet aan op een Nederlandse zender, maar bv. op RTL of Eurosport.

Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999
Ter aanvulling:
Optie 4: Ontvanger staat niet aan op een Nederlandse zender, maar bv. op RTL of Eurosport.


Knap dat die computer van Canaldigitaal dat kan zien... sleep
Gast thomas999
Geplaatst:
Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: thomas999
Ter aanvulling:
Optie 4: Ontvanger staat niet aan op een Nederlandse zender, maar bv. op RTL of Eurosport.


Knap dat die computer van Canaldigitaal dat kan zien... sleep

Blijkbaar weet je niet hoe het werkt. Geeft niets hoor! ;-)
Die puls wordt op Astra 1 alleen uitgezonden via de transponders 12515 H en 12574 H. Als de ontvanger op een andere frequentie staat (bv 12344 RTL etc.) kan je lang wachten op die puls.
Geplaatst:

1664 weet heeeeeeeeeel goed waar hij het overheeft.

De computer van CDS zal nooit kunnen zien op welke zender jouw decoder staat.

De puls is daarvan niet afhankelijk en wordt gewoon verzonden.....

 

Vult u rustig aan !!!

Gast thomas999
Geplaatst:

Ik heb ook nooit beweert dat "een computer dat kan zien".

Feit blijft dat de ontvanger wel op Astra 12.515 of 12.574 moet staan wil je die puls kunnen ontvangen. Op 12344 wordt ie domweg niet meegestuurd met het signaal, omdat die transponder wordt opgestraald vanuit uplink Luxemburg en de andere twee vanuit Nederland.

Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999
Ik heb ook nooit beweert dat "een computer dat kan zien".


Dat beweer je nu juist wel. Maar dat heb je zelf niet door.
Geplaatst:

Vandaag weer geprobeerd en ze zijn weer wakker.

5 minuten op ned 1 en ik had weer beeld.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Optie 1 komt mij dus iets te vaak voor.

Kan toch nooit zo moeilijk zijn.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Gast thomas999
Geplaatst:
Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: thomas999
Ik heb ook nooit beweert dat "een computer dat kan zien".


Dat beweer je nu juist wel. Maar dat heb je zelf niet door.

Vertel!
Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: thomas999
Ik heb ook nooit beweert dat "een computer dat kan zien".


Dat beweer je nu juist wel. Maar dat heb je zelf niet door.

Vertel!


Nou vooruit, als al die hints niet helpen zal ik het spellen:

- De vraagsteller, Kaelem, vraagt 1 keer per jaar een puls aan.
- De reactie van de computer is dat ie al een puls heeft aangevraagd. Dat kan niet, want de vorige keer is een jaar geleden.
- Er komen een 3 mogelijke echte redenen voor deze melding.

-En dan als 4e jouw reden: Je staat mogelijk afgestemd op de verkeerde zender.

Dat is dus de grootste onzin, de computer heeft daar geen weet van. Je lijkt te denken dat de vraagsteller geen update ontvangt, maar daar gaat het hele draadje niet over.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...