Ga naar inhoud


Ik vraag weer eens een puls aan


kaelem

Aanbevolen berichten

Ik vraag 1 x per jaar een puls aan gelijk deze reactie:

 

In het afgelopen uur heeft u de reeds een activatie-signaal aangevraagd. Het activatiesignaal dat naar uw smartcard verzonden is, blijft zich vandaag actief herhalen tot 23:59 uur. Heeft u na 23:59 nog geen beeld, voer dan nogmaals voorgaande stap uit. (Onze medewerkers zijn net naar huis)

 

 

Stelletje amateurs.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja kan meerdere oorzaken hebben:

 

Optie 1 Kleine storing in het systeem van Canal Digitaal, is dan vaak telefonisch wel opnieuw te activeren

 

Optie 2 Er bestaat een probleem met de smartcard bij Canal Digitaal in het systeem. (openstaande factuur, onduidelijkheid van een of ander)

 

Optie 3 Smartcard staat nog helemaal niet geregistreerd bij Canal Digitaal. (zal in dit geval het probleem niet zijn lijkt mij)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Ter aanvulling:
Optie 4: Ontvanger staat niet aan op een Nederlandse zender, maar bv. op RTL of Eurosport.


Knap dat die computer van Canaldigitaal dat kan zien... sleep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: thomas999
Ter aanvulling:
Optie 4: Ontvanger staat niet aan op een Nederlandse zender, maar bv. op RTL of Eurosport.


Knap dat die computer van Canaldigitaal dat kan zien... sleep

Blijkbaar weet je niet hoe het werkt. Geeft niets hoor! ;-)
Die puls wordt op Astra 1 alleen uitgezonden via de transponders 12515 H en 12574 H. Als de ontvanger op een andere frequentie staat (bv 12344 RTL etc.) kan je lang wachten op die puls.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Ik heb ook nooit beweert dat "een computer dat kan zien".

Feit blijft dat de ontvanger wel op Astra 12.515 of 12.574 moet staan wil je die puls kunnen ontvangen. Op 12344 wordt ie domweg niet meegestuurd met het signaal, omdat die transponder wordt opgestraald vanuit uplink Luxemburg en de andere twee vanuit Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: thomas999
Ik heb ook nooit beweert dat "een computer dat kan zien".


Dat beweer je nu juist wel. Maar dat heb je zelf niet door.

Vertel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: thomas999
Ik heb ook nooit beweert dat "een computer dat kan zien".


Dat beweer je nu juist wel. Maar dat heb je zelf niet door.

Vertel!


Nou vooruit, als al die hints niet helpen zal ik het spellen:

- De vraagsteller, Kaelem, vraagt 1 keer per jaar een puls aan.
- De reactie van de computer is dat ie al een puls heeft aangevraagd. Dat kan niet, want de vorige keer is een jaar geleden.
- Er komen een 3 mogelijke echte redenen voor deze melding.

-En dan als 4e jouw reden: Je staat mogelijk afgestemd op de verkeerde zender.

Dat is dus de grootste onzin, de computer heeft daar geen weet van. Je lijkt te denken dat de vraagsteller geen update ontvangt, maar daar gaat het hele draadje niet over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...