faxme Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik kan het probleem niet plaatsen maar ik denk dat het tussen TUNER EN VOEDING ligt. in menu transponder zoeken LOCK signaal wel en zoek opdracht vind wel wat, maar bij kanaal kiezen lijkt dat signaal 50/60% is. Na ongeveer 5minuten komt het signaal. Werkt ook lastig met switch. Het duurt ook iets lang voor dat Netwerk signaal krijg. Kan het zijn dat voeding niet meer genoeg stroom door geeft? Kan iemand deze aub voor mij na meten en eventueel e.e.a monteren uiteraard tegen een vergoeding. GRAAG WIL IK e.e.a LATEN NAKIJKEN VAN VOEDING/TUNER/NETWERK Alvast dank Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
faxme Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2008 Echt niemand een RAAD?? Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
iemand Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Voedingsspaningen eens nameten op stabieliteit, maar als dat ok is en bij instabiele signaalsterkte lijkt het eerder iets op tunerprobleempje. elco daar moglijk verlopen. p.s. kneem aan dat je de schotel-lnb wel alvast even met een andere ontvanger hebt getest. gr. Erik
faxme Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 Inderdaad ben erachter gekomen dat Tuner is. Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
faxme Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 Dus, panickerig, voeding op gehaald, Achteraf getest met andere voeding. Blijkt geen voeding probleem te zijn. Toen zat ik met een extra (nieuwe) voeding (ongebruikt). Ben terug gegaan naar de winkel in Z'meer (C---W---) met een uitleg is voeding ingeruild. Top!! Ben later door verwezen naar ene expert in Brabant, DM is nu onderweg daarnaar toe voor reparatie van de TUNER. MISSCHIEN de Philips vervangen door ALPS Tuner. Jullie horen het wel als het terug is. Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen