Dilasso Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 LS, Ik wil mijn EIDE-harddisks vervangen voor SATA-hardisks, maar voor ik dat ga doen zit ik met een vraag, namelijk deze. Kan ik een Ghost copy van mijn C-drive EIDE (systeemdisk) terug zetten naar een SATA-disk? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 het kan maar je zult enkele driver problemen zien bij het eerste maal opstarten van windows de IDE disk is namelijk ingebed in je registry en hardware settings een SATA heeft dus andere settings en zal foutmeldingen geven. of ze (fouten) kritiek zijn is een andere kwestie dat moet je gewoon testen. je disk root c:/ moet na het overzetten van het image er namelijk ook uit gehaald worden of via bios bootdisk wijzigen hopelijk heb je iets aan mijn antwoord. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Dilasso Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch hopelijk heb je iets aan mijn antwoord. Dat heb ik zeker. ik laat alles voorlopig maar zoals het is, werkt nog prima. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Gido Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 SATA Harddisk aansluiten en Windows starten vanaf de IDE schijf. Wachten totdat Windows zegt dat hij nieuwe hardware gevonden heeft en de computer daarna opnieuw moet starten om deze te laten werken. Doe dat ( dus herstarten ). Daarna Windows weer afsluiten en ghosten van IDE naar SATA en dan pas de IDE vervangen door de SATA schijf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen