Ga naar inhoud


Fabrikant Adimo in zwaar weer ?


yup

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Satwatcher
Origineel bericht van: Johan45

Enig idee hoeveel 'goedgekeurde' decoders dit jaar hun 'goedgekeurde' status al hebben verloren.?


ja


En, wil je dit met ons delen.?


Ik denk toch dat iedereen dit zelf op internet kan opzoeken. En ik kan uit de vraagstelling van je toch ook enigszins opmaken dat je zelf ook het antwoord op deze vraag wel weet.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Duidelijk antwoord, zeg!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Het is de importeur die failliet is en niet het merk Adimo. blush
Dit is dezelfde importeur als van Echolink, die zal dan ook wel pleite zijn vrees ik eek Ik heb daar jaren terug eens voor de deur gestaan, en het was gewoon een soort garage van waaruit ze handelden :D


Dat zal voor veel merken gelden,in nederland worden veel merken ontvangers verkocht er zal er bij weinig merken zo zijn dat het een hoofdinkomen is laat staan een duur pand met grote loodsen en kantoren.
Ben wel eens bij strong nederland geweest,een piepklein kantoortje en verbaasde me eigenlijk dat er meerdere mensen werken,maar deden wel plasma,s erbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...