Gast wanderer Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Tegenwoordig zijn er leuke aanbiedingen van blue tooth oortjes, kan ik die zonder meer ook gebruiken op mijn laptop (heb een blue tooth dongle met een bereik van 100m) om muziek te luisteren (mono) en te skypen? Of moet je daar echt zo'n dure blue tooth koptelefoon voor aanschaffen? Kort gezegd kan ik een telefoon-oortje ook toepassen met m'n laptop?
iemand Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 dat kan maar je hebt er wel een speciaal programmaatje voor nodig kheb er ook eens mee gespeeld, maar weet de naam helaas niet meer. komt vast nog wel iemand met de tip gr. Erik
looney2 Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Ze zijn er tegenwoordig al in stereo. die ik gezien heb waren zowel voor pc,mac,iphone.ipod,htc,blackb. Dus zou het moeten werken. Alleen de kwaliteit? Ding heet jaybird HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast wanderer Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 die heb ik gezien en ook de prijs....huuh het gaat mij om een gsm oortje, die zijn er al onder de 20 euro...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen