Dilasso Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 LS, Ik zoek een goed test programma voor een SATA drive, iemand een idee? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
jeevanhoof Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 al eens bij de fabrikant gekeken? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Ome Merde Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 powermax 4.23 compatible met alle (s-ata) drives merDe deze ruimte is te huur
alx Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Als ik me goed herinner moet je wel een drive van dat merk in je systeem hebben om andere merken te kunnen testen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Ome Merde Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 nee hoor, pakt nagenoeg alle schijven, ook als er geen seagate of maxtor bij-in hangt merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen