Ga naar inhoud


dsx 6073 opnieuw fashen naar stroomuitval update?


Gast brains

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik ben helaas (nog) een leek op satelietgebied maar wel een hobbist op elektrogebied.

Ik zit met het volgende probleem. Onze 2de decoder philips type dsx6073/o3a was blijkbaar een (firmware) update aan het uitvoeren en voor ik iets kon doen zet ons moeder de stekkerblok waarop hij aangesloten was uit. Ze alle stekkerblokken uit i.v.m stroombesparing en het is beter voor je apparatuur om ze niet constant op standby te laten maar nu kwam het niet goed uit.

Ik vermoed dat er nu opnieuw een firmware in geflasht moet worden maar ik weet niet of dat met een standaard rs232 kan of dat er een toslink aan te pas moet komen.

als er een toslink module voor nodig is is er dan toevallig iemand in de buurt van tilburg, eindhoven of den bosch die mij kan helpen? (tegen vergoeding)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: brains
is er dan toevallig iemand in de buurt van tilburg, eindhoven of den bosch die mij kan helpen? (tegen vergoeding)



Je kan ook CanalDigitaal verantwoordelijk stellen, ik ga er vanuit dat je moeder geen instructie heeft ontvangen hoe de software update te verwerken voor haar decoder.
Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de software update en een juiste handleiding voor iedre klant hoort daarbij.

Makkelijker zal echter zijn om het met een Oslink via een hobbyist in orde te maken.
CanalDigitaal neemt niet snel enige verantwoordelijkheid voor als er iets mis gaat.

Kijk maar eens in dit topic
lemoi zit in 's-hertogenbosch en zal je vast wel verder willen helpen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik vermoed dat canal digital niet veel zal willen doen.

En helaas ligt groningen net iets te ver ver van brabant cry anders kwam ik graag langs.

Ik heb geprobeerd lemoi een pm te sturen maar helaas mag ik dat niet frown

Het makkelijkste lijkt mij iemand met een oslink te zoeken dus mocht iemand anders een oslink hebben in de buurt dan hoor ik het graag. Of lemoi, mocht je dit lezen wil je me een pm of mailtje sturen?

 

p.s. ik weet niet of er toevallig ook begische vrienden op dit forum zitten. poppel, arendonk, turnhout of Brugge en omgeving is ook geen probleem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...