Ga naar inhoud

sab explorer cisc wil belgen niet laden in zenderlijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nog niet echt thuis in de sateliet wereld maar sinds canal plus de belgische zenders een en canvas/ketnet veranderd heeft kan ik ze niet meer ontvangen.

Ik heb al geprobeerd het op te lossen door de kanalenlijst opnieuw in te laden zoals de site ikverhuismee.tv vermeld maar het lost niets op, de belgen blijven zwart en op de oude frequentie zitten.

Iemand een idee hoe op te lossen? Ik weet niet hoe je handmatig de frequenties kan wjzigen of dit probleem op te lossen?

Geplaatst:

de Belgen zitten op 12722 H 22000

die zul je misschien handmatig moeten toevoegen .

Je gaf aan dat je niet weet hoe , maar dan moet je wel even merk en type van je ontvanger opgeven ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Type staat in topicnaam " sab explorer cisc" :P

Als ik de zender lijst geheel opnieuw laat zou je toch zeggen dat het niet nodig is om de belgische zenders te verwijderen aangezien hij je hele lijst opnieuw inlaad?

Ik ga het in ieder geval eens proberen, belgen eruit en zenderlijst opnieuw inladen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gene 1225
de Belgen zitten op 12722 H 22000
die zul je misschien handmatig moeten toevoegen .
Je gaf aan dat je niet weet hoe , maar dan moet je wel even merk en type van je ontvanger opgeven ?

Vermoedelijk is dit het juiste antwoordt je zult die transponder moeten toevoegen en dan scannen anders vind hij ze nog niet.
Nu kan ik je niet helpen hoe dat moet maar gegarandeerd dat zoiets in je handleiding staat.
Zo je de handleiding niet meer mocht hebben kun je hem downen van de site van SAB. laugh
Geplaatst:

Sorry dat ik wat laat reageer maar ik was een aantal dagen met verlof.

Bedankt voor de tip en handleiding. Ik vermoed dat dit de oplossing zal zijn en ik ga eerst in de handleiding opzoeken hoe het moet om een transponder toe te voegen.

Mocht het niet lukken dan laat ik het weten.

Geplaatst:

Kies menu op a.b.

servies zoeken <ok>

kies uit satlijst Astra 1

druk gele toets op a.b. (TP onder in beeld)

kies groene toets op a.b. om transponder toe te voegen

Voer frequentie in

H of V polarisatie

Symbool rate

De fec (kan op auto)

<ok> voor bewaren

kies de toegevoegde frequentie en druk op gele toets om te scannen.

Zet netwerk op aan (zie je de zendernamen)

Rode toets om op te slaan.

Succes wink

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen