Ga naar inhoud

Hoe besturen en signaalverlies Jaeger SMR-1224EL

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is de HDT91.

Hoe kom je aan je ervaring? Gebruik je er momenteel één? Wat zijn je ervaringen? Kan je er ook iets negatiefs over vertellen? Wat is bijvoorbeeld een beperking of tekortkoming?

Het lijkt mij een ideaal apparaat.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

Geplaatst:

Op mijn werk maak ik gebruik van deze controllers. (Op zee).

Ik ken de HDT91 niet, en ik vraag mij af uit welke set hij komt. Zover als ik weet verkoopt SeaTel namelijk alleen complete sets, en niet losse controllers...

Aangezien ik dit specifieke apparaat niet ken, kan ik er ook niets over vertellen. De TAC92 is opzich een mooi apparaat met heel veel instel mogelijkheden, maar bij de TAC92 heb je ook nog een "remote" nodig. Ik denk bij de HDT91 niet als hij de opties heeft die jij beschrijft... Ik denk dat het een totaal ander apparaat is..

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Citaat:
Via een bekende veilingsite heb ik een Tracking Antenna Controller van Sea-Tel voor 50 euro op de kop kunnen tikken

Dat is niet duur, ik kwam het volgend tegen:

SEATEL DAC2200 ANTENNA CONTROLLER maar die kost 2000 euro.

Heb je een afbeelding?

ik ben zeer benieuwd hoe het werkt.

Hou ons op de hoogte als je hem, hebt smile

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

De SeaTel DAC2200 is een ander, nieuwer apparaat. De DAC2200 heeft ook een aansluiting voor een gyrocompas (om de roll en de pitch van het schip bij de schotel te corrigeren). De HDT91 is duidelijk een ouder apparaat en heeft geen aansluiting voor een gyrocompas. De HDT91 kan wel direct 2 motoren aansturen. Ik weet niet of de DAC2200 dit ook kan. Zoals "Big fellow" al schreef is deze apparatuur vaak onderdeel van een complete set.

7870_1_sbl.JPG

7b1d_1_sbl.JPG

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen