Gast Newboy Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Hoi, Wou deze avond naar het nieuws kijken. Zet ik mijn sat receiver aan en opeens geen beeld meer! Ook niet op de FTA zenders. Prob is dat het niet de eerste keer is dat dit gebeurd. Dus heb ik de installateur (vriend van mijn pa) geroepen. Hij ploeterde een beetje in het menu van LBN configuration en opeens had ik terug beeld! Nu heb ik geen zin om hem opnieuw op te roepen en dan duurt het minstens een week voordat die komt. Heb heb ook niet gevraagd wat hij heeft uitgestoken want de man kan heel gebrekkig frans en niets van nederlands. Nu schommel die 2 zoekbars rond de 8-14%. Dit staat in mijn LNB confuguration: Sattelite: ASTRA1 LNB: Universal High L.O.: 10600 Low L.O.: 9750 Power: on 0/12V: Off 0/22Khz: AUTO Committed: 2 Uncommitted: ... Repeat: Off Hulp gewenst! Ik wil die wedstrijden van de RD niet missen
Gene 1225 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: Newboy Hoi, Nu schommel die 2 zoekbars rond de 8-14%. Dit staat in mijn LNB confuguration: Sattelite: ASTRA1 LNB: Universal High L.O.: 10600 Low L.O.: 9750 Power: on 0/12V: Off 0/22Khz: AUTO Committed: 2 Uncommitted: ... Repeat: Off Hulp gewenst! Ik wil die wedstrijden van de RD niet missen 8 tot 14 % en toch beeld ????? geef eens merk en type van je ontvanger op dat zal het beantwoorden vergemakkelijken . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Coliseo Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Het zal zeker helpen voor de lezers als je begint met de samenstelling van je installatie te geven : merk/type ontvanger,schotel, aantal LNB's, switches ...
Gast Newboy Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Ben tamelijk een leek op dat gebied. Het enige dat ik weet: 3 LNB's Astra 1, 2 en Hotbird. Op alles geen beeld. ontvanger @sat NZ-CI 7000 Visiosat
Gast Newboy Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Heb net de satteliet terug aangezet en nu lukt het opeens wel? Wel heel onbetrouwbaar. Om 19u wou ik het nieuws zien. Lukte niet. Nu 3 uur heb ik gewoon terug beeld?!?
jeevanhoof Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 hoi, ik zou om te beginnen al de verbindingen eens nakijken. Desnoods een stukje van je kabel knippen en de stekker er terug opzetten. .mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Newboy Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Origineel bericht van: jeevanhoof hoi, ik zou om te beginnen al de verbindingen eens nakijken. Desnoods een stukje van je kabel knippen en de stekker er terug opzetten. .mvg Thanx maar dat zou ik liever aan die vriend van mijn v ader overlaten. Hij heeft deze geïnstalled. Had het deze avond terug voor! Heb de sat receiver gewoon laten aanstaan en pas na een tijdje kwam er terug beeld. Dus niet onmiddelijk. Kan dit ook met mijn sat receiver te maken hebben? Tamelijk oud model @sat NZ CI7000. Heb er nog aan gedacht om binnen de 2 maanden een HD receiver te kopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen