Ga naar inhoud


dreambox instellingen diseqswiths


wouterje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: wouterje

Verschil met de satboer en bij mij thuis hij gebruikte Alps LNB's
thuis heb ik Inverno LNB's


én de afstelling van de schotel, én de aansluitvolgorde op de switch misschien, én de switch zelf.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


wouter je zult toch wel iets fout gedaan hebben,inverto is een heel goede lnb een kennis in nijmegen gebuikt deze bijna altijd ook voor een DB 500.Probleem ligt vaak aan de schotel deze zijn niet allemaal even goed van vorm,en dan kan het brand punt niet precies kloppen als je dan een lnb met een smalle opening hoek hebt dan kijkt hij als het ware er een beetje naast de beam.dit los je dan op door een lnb met een brede openings hoek te monteren,alleen is de versterking dan wat minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wouterje

Dus met andere woorden Inverto lnb's zijn niet geschikt in combinatie met dreambox 500



Deze bewering is absoluuut niet waar. Ik gebruik zelf diverse quad Inverto LNB's en op alle verschillende typen dreambox ( ook andere satelietontvangers ) goed signaal. Het is gewoon een kwestie van goed uitrichten of je hebt een vrij kleine schotel, waarbij je geen bredere LNB's kunt gebruiken dan de Alps, omdat je anders je LNB's net naast de sateliet ( of schotel ) kijkt. Denk er aan, dat een schotel niets anders is dan een spiegel.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...