Jossie Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 hallo ik heb hier een SDHC micro sd kaartje van 4 gig die zou ik graag willen formateren.... kaart is nieuw en ongebruikt nu heb ik alleen de microsd en geen adapter heb wel een microsd adapter maar staat niet op SDHC geschikt.. het is zn oude microsd kaart adapter.. heb het geprobeerd met een microsd 1 gig word gewoon gezien en kan ik dus ook formateren dus adapter werkt maar die sdhc micro kaart er in vind die niets..?? ik heb lopen klooien met windows xp en vista maar op beide systemen loopt windows ff vast en haal ik het kaartje eruit doet die het weer...? gooi ik heb in de pda (htc touch) word die niet herkend kan dus ook niet via daar formateren (de 1 gig word wel gezien microsd geen HC) gooi ik heb in de camera met die gewone sdadapter word die niet herkend. moet ik dan echt een sdhc adapter kopen is die ook los te koop of kan ik dit kaartje ook op een andere manier formateren..? wie weet er een oplossing om mijn microsd HC te formateren..? AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Poetsdoekje Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Citaat: moet ik dan echt een sdhc adapter Heb je er die dan niet bijgekregen, ik bedoel bij de aanschaf??!! poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Je zal toch echt een sdhc compatible card reader moeten hebben, het formaat en uiterlijk van de sd en sdhc kaartjes is wel hetzelfde maar het zijn heel andere kaartjes. Vergelijk het met een DVD en CD, een DVD kan je ook niet afspelen in een CD-Rom speler. Maar waarom je SDHC formateren, zo te horen heb je toch geen apparatuur waarin deze werkt of verwacht je dat de SDHC na het formateren als een SD kaart gebruikt kan worden? Over het algemeen kan je een SDHC beter niet met de gewone windows format formateren, er zijn speciale programmaatjes om de SDHC in het juiste formaat te formateren. Die kan je b.v. HIER vinden.
Jossie Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 ik heb de sdhc apadter er niet meer bij.. okey dan zal ik op zoek gaan naar die adapter... als dat dus wel de oplossing is THX AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Poetsdoekje Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: Jossie ik heb de sdhc apadter er niet meer bij.. okey dan zal ik op zoek gaan naar die adapter... als dat dus wel de oplossing is THX Ja dat is inderdaad de oplossing, bij mij is deze in ieder geval wel geleverd grtzzzz. van poetzzzzz... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen