Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 in de gemeente Renkum is een bouwaanvraag voor zo'n ding ingediend. neen alle gekheid op een stokje, als we niet NU allen kiezen voor een energietechnologie en management die geen risico's met zich brengt is de tweede Chernobyl al ingepland een windmolen die omvalt zal in ieder geval geen complete landstreek onbewoonbaar maken of m'n zonneboiler is lek, o o wat een straling cheers Vienna Ultravox
satcat Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Origineel bericht van: Neptunus Of we het willen of niet, we zullen hoe dan ook in de komende decennia gebruik moeten gaan maken van kernenergie. Volgens het IAEA (Atoomagentschap) is het aandeel kernenergie in de wereldwijde stroomvoorziening gedaald. Maar als alle aangekondigde mogelijke bouwplannen van kerncentrales werkelijk gerealiseerd worden (onwaarschijnlijk) dan zal het aandeel kernenergie stijgen van 5,9% nu tot 7,3% in 2030.(Rapport 11 september) Blijven dus nogal wat procentjes over om op een andere manier op te vullen. Bovendien blijf je dan weer afhankelijk van leveranties van uranium van andere landen. Reden genoeg om een andere energiebron te zoeken.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Als iedere privé gebruiker in Duitsland z´n PC en peripherie (= internet) uit zou schakelen, kon dit land met één kerncentrale minder uitkomen.
Marco275 Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik hier nog een site tegen gekomen met wat andere foto's.
patyv Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik heb weken geen spinazie mogen eten merDe En ik nog steeds geen spruitjes. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
prutsie Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Eentje die al eens eerder op Sat4all heeft gestaan, maar die op mij veel indruk maakte destijds. http://www.kiddofspeed.com/ groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast hagar Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch in de gemeente Renkum is een bouwaanvraag voor zo'n ding ingediend. neen alle gekheid op een stokje, als we niet NU allen kiezen voor een energietechnologie en management die geen risico's met zich brengt is de tweede Chernobyl al ingepland een windmolen die omvalt zal in ieder geval geen complete landstreek onbewoonbaar maken of m'n zonneboiler is lek, o o wat een straling cheers 100% save bestaat niet, dus er zullen altijd ongelukken gebeuren
prutsie Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Onderstaand de nieuwe link naar Elena Filatova's pagina's. Deze pagina's zijn ook grotendeels naar het Nederlands vertaald, en dus voor veel mensen gemakkelijker te lezen. Ook staan de pagina's vol erg goede links en uitleg. http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/index_dutch.html veel plezier met het lezen. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen