Gast jozy Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Zonder logo zijn gewoon OEM's die worden verkocht onder andere naam of zelfs zonder naam, maar wel Triax fabrikaat Met logo zijn officiele retail versies van Triax en worden dusdanig met logo geleverd. Ik zou er verder niet zo'n probleem van maken, zijn gewoon dezelfde schotels. Als je graag een logo van triax erop wilt, mail ze zou ik zeggen en vraag om een sticker.
Gast BraindamageBE Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Het ging mij er echt niet om dat ik er persé een logo op wou hoor, gewoon dat ik schrik had met een naamloze schotel te zitten dan een echte Triax. Misschien maakte het qua kwaliteit en ontvangst dan nog allemaal niet uit, maar als je voor een Triax betaald hebt dan ontvang je het liefst ook een Triax
Gast jozy Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik begrijp je helemaal, maar je bent dus gelukkig niet in de aap gelogeerd. Succes verder met de dish
tripontin Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Hello, Ik heb er hier ook twee staan zonder logo. Het zijn meerbepaald de Traix TD88 schotels. Ik heb deze ook gekocht als bouwpakket. De schotel kreeg ik los mee en de bevestigingsstukken zaten los in een kartonnen doos. Dit zijn Triax schotels die in een bulk pakket zijn aangekocht. Nu wat wel een voordeel is, dat ze deze "ECHTE" Triax schotels veel goedkoper kunnen verkopen, dan wanneer er een logo van Triax opstaat. Je betaald de naam er echt wel bij. Eerlijk gezegd ik zou niets anders meer willen, ik heb nog een Triax TD88 staan, deze wel met logo en ten eerste heb ik deze bijna dubbel zoveel betaald en met de loop der tijd vervaagd het Triax logo toch. Zo een no-name schotel heeft nog wel iets vind ik, eenvoud siert. Mvg. Triportin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen