Gerard 76 Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Zijn hier mensen die weleens een online game hebben gekocht via de Playstation Store? Wil graag WipeoutHD kopen,maar je moet daarvoor een creditcard hebben Wat zijn de betaalmogelijkheden,en wie heeft ervaring hiermee...
Gast marcies Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 nee nog niet gedaan maar je waardeert daar in die store middels je kaart op en daar betaal je dan vervolgens mee... s6
HDvideo Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 gaat prima hoor, mits je een kaartje hebt natuurlijk
Gerard 76 Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 precies,het kan dus alleen met een creditcard of zo...
pietpiet50 Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 yep, in de EUR en USA store alleen creditcard. In japan hebben ze wel prepaid tegoed. Misschien kan je dat ergens online kopen, en dan eventueel een account in de JAP store maken en van daaruit kopen. Mits het spel natuurlijk niet in het japans is vertaald. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast hagar Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 I koop liever het spel in blu ray dan het downloaden ervan, als my ps3 het begeeft dan ben ik de spelen ook kwijt die via download on de HD staan
Rootical Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 gelijk heb je. gewoon via e baai bij een powerseller kopen. Is nog makkelijker met betalen ook en binnen enkele dagen in huis.
Gast hagar Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 het is goed om demos te testen en daar gebruik ik deze optie ook voor
Gerard 76 Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2008 zodoende heb ik paradise city ook kunnen testen, en uiteindelijk gekocht,geweldig spel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen