Ga naar inhoud

ARD's analoge uitzendingen ten einde in 2010

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: cheapwatcher
Gewoon een Logitech Harmony kopen en goed instellen. Ik heb ook maar 1 afstandsbediening voor satelliet,tv,home cinema en windows media center.

Origineel bericht van: cheapwatcher

Gewoon een Logitech Harmony aanschaffen en je bent ervan af! Werkt tevens beter dan mening afstandsbediening, zodat je niet zo goed hoeft te richten.

Ik ben bekend met dergelijke afstandsbedieningen, maar behalve dat ze duur zijn heb ik er al eens eerder gevraagd en nadat ik de ervaringen hoorde was me duidelijk dat zo'n ding gewoon niet de oplossing is. Apparatuur raakt in de war als iemand eens handmatig iets aan/uit/omzet of als een IR-signaal er net naast gaat en uiteindelijk is het alleen maar meer gedoe.. Als je weet wat je doet is het waarschijnlijk perfect, ik zou er vast ook mee overweg kunnen, maar ik kan nu al voorspellen dat voor de rest hier in huis het hoogstwaarschijnlijk een absoluut drama zou worden, nog erger dan het nu is.

Ik heb wel een andere, goedkopere en simpelere oplossing bedacht maar dat komt nog niet helemaal van de grond.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

wat voor oplossing?

je maakt me nieuwschierig smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ou-Tannu
wat voor oplossing?

Ik zal er wel over vertellen of eventueel een topic openen als ik wat meer weet en het getest heb, ik ga liever geen dingen beloven waarvan ik nog niet weet of ze wel mogelijk zijn. smile

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Ik ben bekend met dergelijke afstandsbedieningen, maar behalve dat ze duur zijn heb ik er al eens eerder gevraagd en nadat ik de ervaringen hoorde was me duidelijk dat zo'n ding gewoon niet de oplossing is.

Op zich een leuk ding die Harmony, maar het is zaak om alles altijd stand-by te laten staan, anders werkt het niet.
Ik gebruik het apparaat nu als reserve en heb nu toch maar weer tig afstandbedieningen onder handbereik... ;-)
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ou-Tannu
wat voor oplossing?

Ik zal er wel over vertellen of eventueel een topic openen als ik wat meer weet en het getest heb, ik ga liever geen dingen beloven waarvan ik nog niet weet of ze wel mogelijk zijn. smile

je maakt me wel verdomt nieuwschierig :-P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999

Ik ben bekend met dergelijke afstandsbedieningen, maar behalve dat ze duur zijn heb ik er al eens eerder gevraagd en nadat ik de ervaringen hoorde was me duidelijk dat zo'n ding gewoon niet de oplossing is.

Op zich een leuk ding die Harmony, maar het is zaak om alles altijd stand-by te laten staan, anders werkt het niet.
Ik gebruik het apparaat nu als reserve en heb nu toch maar weer tig afstandbedieningen onder handbereik... ;-)

Bij mij staan de mediacenter en de tv nooit op standby, maar gewoon uit. Als ik de activiteit tv kijken start, zet ik eerst de tv even aan met de knop op het apparaat. De rest gaat vanzelf goed. Dus dat is niet anders dan met de normale afstandsbediening.

Je kunt trouwens altijd nog op de help knop drukken als 1 van de apparaten niet goed aangaat.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen