Ga naar inhoud


nokia 260S


Gast henk v meurs

Aanbevolen berichten

Gast henk v meurs

Hallo,

 

Ik heb deze digitale receiver gehad nieuw in doos , mijn vraag is welke smartcard moet ik gebruiken .

Kan ik die van canaldigitaal of een andere gebruiken ik ben een leek in deze branche.

 

Gr Henk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

zou ik ook doen.

Ik heb even voor je gegoogled en zie dat het een decoder is met ingebouwde conax codering. Met deze kan je niet een Canaal digitaal kaart direct gebruiken.

 

Echter heeft deze decoder ook een zogenaamde CI slot. In deze sleuf kan je een module stoppen zodat je wel een CD kaart kan gebruiken. Maar dit kost natuurlijk weer wat en samen met de smartkaart wordt het een dure box. Ik hoop dat je dan niet teveel betaalt heb. Je handelaar had iig wat meer naar je wensen moeten luisteren (of je had duidelijker moeten zijn wat je wensen zijn).

 

Wil je alleen de nederlandse kanalen bekijken zou ik de box omruilen voor een CDS goedgekeurde decoder. Wil je je gaan verdiepen in de hobby satelliet dan kijk eens rond op het board zodat je weet wat er mogelijk is. Maar dan moet je niet bang zijn voor wat leerzame slapeloze nachten.

 

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...