Ga naar inhoud


Aaf 2.0 e en geen netwerkverbinding


Gast mavical

Aanbevolen berichten


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Soktic, heb jij al bericht gekregen van Telfort op jouw melding ? Ik heb dezelfde melding gedaan en kreeg als oplossing om het modem te resetten. Dat was natuurlijk in de zoektoch allang gebeurt. Ik heb wederom een nwe ticket gemaakt maar tot heden nog geen nwe antwoord gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee 2x geen antwoord. Uitdaging voor ons is nu door de muur van noob's te komen, want daar achter zitten de mensen met kennis van zaken. Gewoon mailen dat je de modem hebt gereset maar dat het probleem er nog steeds is.

 

BTW: Waar mail jij naar toe dan?, ik krijg steeds geen antword.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb antwoord dat het is opgelost, helaas is dat niet zo ... cry

 

Geachte heer/mevrouw soktic :),

 

Hartelijk dank voor uw webformulier van 19-10-2008 met ticketnummer xxxxxx. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

 

Vandaag heb ik een tracert uitgevoerd en lijkt opgelost.

 

Indien u hierna nog steeds problemen ondervind kunt u het beste contact met ons op nemen, teneinde uw probleem adequaat te kunnen behandelen.

 

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Telfort klantenservice internet

xxxx xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist dus opnieuw ticket gestuurd. Kreeg meteen antwoord terug:

 

Dit is een lastig probleem en te onduidelijk om verder te behandelen over de mail. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de Telfort helpdesk : 0900 –9596 (€ 0,30 p/m) voor een verder onderzoek naar de oorzaak van uw probleem.

 

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

 

We worden gewoon met kluitje in het riet gestuurd !!!!! en aan het lijntje gehouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn carriere genoeg netwerkproblemen opgelost om te weten dat het probleem duidelijk omschreven is met beide traces. Wat kan een leek daar nu telefonisch nog meer aan toevoegen? Het probleem ligt duidelijk bij hen en kan NIET opgelost worden door bij 1 van jullie iets te veranderen. Blijven per mail bestoken en geen geld spenderen aan helpdesken die maar na ettelijke ergerlijke minuten te bereiken zijn en die ook niet kunnen helpen want dit is specialistenwerk en niet voor het niveau van een helpdeskmedewerker.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soktic. Ik heb weer contact gehad met de helpdesk van Telfort. Ik heb een mail moeten sturen aan abuse@telfort.nl met omschrijving van het probleem. Misschien dat jij hun ook een mail kan sturen. Hopelijk komt er nu wat in beweging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mogelijk dat u, behalve dit bericht, geen persoonlijke reactie van ons zult ontvangen.

Uw reactie nemen we uiteraard zorgvuldig in behandeling.

Alle meldingen worden, mits goed gedocumenteerd, zorgvuldig onderzocht. Tevens willen wij u erop wijzen dat het niet mogelijk is een bijlage mee te sturen in vorm van tekstbestanden, screenshots, jpg-bestanden enz. Ook verzoeken wij u niet meerdere klachten in een melding te sturen. Ook kan het abuseteam u niet helpen met technische of administratieve vragen. Onderaan dit bericht treft u de juiste emailadressen aan voor de juiste afdelingen.

 

 

Wij kunnen uw klacht alleen in behandeling nemen als:

 

-1- Uw klacht betrekking heeft op een gebruiker van de door ons geboden internet service. Dat wil zeggen betrekking heeft op door ons beheerde IP reeksen (met name 195.240.x.x, 195.241.x.x, 82.168.x.x -82.171.x.x, 212.182.160.0 - 212.182.191.255, en de 212.123.x.x) en door ons beheerde mail domeinen.

Betreft het een ander IP-adres, dan kunnen wij uw melding helaas niet behandeling nemen omdat het IP-adres niet tot ons domein behoort. U kunt op de volgende internetpagina's nagaan bij welke provider of welk netwerk het IP-adres hoort:

http://www.fr1.cyberabuse.org/whois/?page=whois_server

http://www.ripe.net/db/whois/whois.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk een reactie van Telfort. Alleen merk ik nog geen verschil ondanks dat ze zeggen dat ze de blokkade van het ip adres verwijderd hebben. Soktic merk jij verschil ?

 

Antwoord Telfort:

 

Dit IP was geblackholed omdat daar een hoop overlast vandaan kwam.

 

Wij hebben de blokkade inmiddels ongedaan gemaakt.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Telfort B.V.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...