Gast mavical Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Soktic, ik heb jouw mail ook nog maar is doorgestuurd als klacht naar Telfort. Twee is beter dan één....
Gast mavical Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Soktic, heb jij al bericht gekregen van Telfort op jouw melding ? Ik heb dezelfde melding gedaan en kreeg als oplossing om het modem te resetten. Dat was natuurlijk in de zoektoch allang gebeurt. Ik heb wederom een nwe ticket gemaakt maar tot heden nog geen nwe antwoord gekregen.
soktic Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Nee 2x geen antwoord. Uitdaging voor ons is nu door de muur van noob's te komen, want daar achter zitten de mensen met kennis van zaken. Gewoon mailen dat je de modem hebt gereset maar dat het probleem er nog steeds is. BTW: Waar mail jij naar toe dan?, ik krijg steeds geen antword.
Gast mavical Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Soktic, onderstaande link gebruik ik voor de communicatie met Telfort. http://klantenservice.internet.telfort.nl/contact.aspx?nodeid=10644
soktic Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb antwoord dat het is opgelost, helaas is dat niet zo ... Geachte heer/mevrouw soktic , Hartelijk dank voor uw webformulier van 19-10-2008 met ticketnummer xxxxxx. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren. Vandaag heb ik een tracert uitgevoerd en lijkt opgelost. Indien u hierna nog steeds problemen ondervind kunt u het beste contact met ons op nemen, teneinde uw probleem adequaat te kunnen behandelen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Telfort klantenservice internet xxxx xxxx
Gast mavical Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik ga zo ook weer een ticket sturen. Gewoon blijven bombaderen tot dat ze het opgelost hebben.
Gast mavical Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Zojuist dus opnieuw ticket gestuurd. Kreeg meteen antwoord terug: Dit is een lastig probleem en te onduidelijk om verder te behandelen over de mail. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de Telfort helpdesk : 0900 –9596 (€ 0,30 p/m) voor een verder onderzoek naar de oorzaak van uw probleem. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We worden gewoon met kluitje in het riet gestuurd !!!!! en aan het lijntje gehouden
soktic Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Volgens "vraag alex" werkt dit ( gratis ) nummer ook: 0900-nummer: 0900 9596 (15 cpm) Alternatief nummer: 020 2004448 En wat een onzin overigens, door de telefoon een trace door geven dat is makkelijk! duh.
PaulCl Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb in mijn carriere genoeg netwerkproblemen opgelost om te weten dat het probleem duidelijk omschreven is met beide traces. Wat kan een leek daar nu telefonisch nog meer aan toevoegen? Het probleem ligt duidelijk bij hen en kan NIET opgelost worden door bij 1 van jullie iets te veranderen. Blijven per mail bestoken en geen geld spenderen aan helpdesken die maar na ettelijke ergerlijke minuten te bereiken zijn en die ook niet kunnen helpen want dit is specialistenwerk en niet voor het niveau van een helpdeskmedewerker. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast mavical Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Soktic. Ik heb weer contact gehad met de helpdesk van Telfort. Ik heb een mail moeten sturen aan abuse@telfort.nl met omschrijving van het probleem. Misschien dat jij hun ook een mail kan sturen. Hopelijk komt er nu wat in beweging.
Gast mavical Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Het is mogelijk dat u, behalve dit bericht, geen persoonlijke reactie van ons zult ontvangen. Uw reactie nemen we uiteraard zorgvuldig in behandeling. Alle meldingen worden, mits goed gedocumenteerd, zorgvuldig onderzocht. Tevens willen wij u erop wijzen dat het niet mogelijk is een bijlage mee te sturen in vorm van tekstbestanden, screenshots, jpg-bestanden enz. Ook verzoeken wij u niet meerdere klachten in een melding te sturen. Ook kan het abuseteam u niet helpen met technische of administratieve vragen. Onderaan dit bericht treft u de juiste emailadressen aan voor de juiste afdelingen. Wij kunnen uw klacht alleen in behandeling nemen als: -1- Uw klacht betrekking heeft op een gebruiker van de door ons geboden internet service. Dat wil zeggen betrekking heeft op door ons beheerde IP reeksen (met name 195.240.x.x, 195.241.x.x, 82.168.x.x -82.171.x.x, 212.182.160.0 - 212.182.191.255, en de 212.123.x.x) en door ons beheerde mail domeinen. Betreft het een ander IP-adres, dan kunnen wij uw melding helaas niet behandeling nemen omdat het IP-adres niet tot ons domein behoort. U kunt op de volgende internetpagina's nagaan bij welke provider of welk netwerk het IP-adres hoort: http://www.fr1.cyberabuse.org/whois/?page=whois_server http://www.ripe.net/db/whois/whois.html
Gast mavical Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Eindelijk een reactie van Telfort. Alleen merk ik nog geen verschil ondanks dat ze zeggen dat ze de blokkade van het ip adres verwijderd hebben. Soktic merk jij verschil ? Antwoord Telfort: Dit IP was geblackholed omdat daar een hoop overlast vandaan kwam. Wij hebben de blokkade inmiddels ongedaan gemaakt. Met vriendelijke groeten, Telfort B.V.
Adriano Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Hier werkt de download weer Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Gast mavical Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Ook bij mij werkt de download weer. Probleem eindelijk opgelost !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen