Ga naar inhoud


[MaxDigital HD-PVR 225 Combo] Geen beeld op Ketnet/Canvas


Elwin

Aanbevolen berichten

Wacht maar even af met het vragen van een nieuwe kaart.

Eind van het jaar gaan ze alle kaarten omwisselen .

Het wordt een Merlin kaart om cardsharing tegen te gaan.

Ze beginnen eerst met de dure pakketten daarna de andere.

Staat in de satelliet gids van oktober die ik bij bruna heb gekocht..

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja dat was ook mijn bedoeling. Ik krijg straks toch een nieuw kaartje, dus maar even wachten dan.

 

Maar het volgende probleem doet zich voor: sinds vanmorgen ook géén beeld op Veronica/Jetix, Body in Balance en het Etalagekanaal... frown Ik heb wel betaald, dus dat kan het niet zijn. Opnieuw inlezen van de transponder wil ook niet helpen. Zit er nu toch aan te denken een nieuw kaartje aan te vragen, maar ik wil daar geen 80€ voor neertellen...

 

Iemand een idee hoe ik weer beeld krijg op die zenders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij ook geen beeld meer op veronica/jetix en etalagekanaal.

bib heb ik geen abo op.

op mijn maxplus 2100 doet veronica/jetix het wel met wel een veel langere tijd totdat er beeld is.

Het lijkt me overigens wel dat iedereen nogmaals of alsnog moet gaan klagen bij maxdigital.

zelfde geldt natuurlijk voor de clarketechbezitters.

 

 

groet,

 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mastertimovw

Ik ook de MaxDigital 225 HD-PVR, en ik heb ook geen beeld op veronica/JETIX.

 

Zou het aan de ontvanger zelf liggen, ik denk namenlijk van wel.

Als het niet aan de ontvanger ligt, heeft dan iemand een idee wat het wel kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De andere zenders op 12574 doen het wel gewoon, alleen Veronica/Jetix, BiB en het Etalagekanaal doen het niet op mijn ontvanger. Ik hoop wel dat ze het nog gaan oplossen, want ook op Ketnet/Canvas géén beeld. frown

 

Op één zender geen beeld is niet zo erg, maar het zijn er al 4 nu. Je zou bijna denken: welke zender(s) is de volgende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CEASAR W
Eredivisie live 1 werkt ook niet !! dit zal CD ook een hoop klanten kosten

ceasar


Als CDS het gaat oplossen in de komende dagen zal dat wel meevallen, maar inderdaad, je betaalt er toch een hoop geld voor, dan moet het wel werken! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

IK heb met de kaart van CD en TVVL hetzelfde probleem op een en canvas veronica en sommige mtv's

Ik heb dit opgelost met een PowerCam Pro en alles werkt en als de tuner geen beeld geeft bij snel zappen effe aan en uit zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RomainSat
IK heb met de kaart van CD en TVVL hetzelfde probleem op een en canvas veronica en sommige mtv's
Ik heb dit opgelost met een PowerCam Pro en alles werkt en als de tuner geen beeld geeft bij snel zappen effe aan en uit zetten


Dat had niet nodig geweest er is een software update die het probleem verhelpt.
Dus even de software downloaden op het Maxdigitaal forum op een usb pen zetten en upgraden. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat Maxdigital daarover zegt, maar de website is niet bereikbaar voor het ogenblik

 

www.maxdigital.nl

Doordat er een codering kaartwissel aankomt van Canaldigitaal en TV-Vlaanderen, zijn er software problemen ontstaan voor veel verschillende merken.

Voor een goede werking van seca2 kaart heeft U de volgende firmware nodig:

Software voor 2100 http://www.maxdigital.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=2729 (Laden via RS232 kabel)

Software voor 220 http://www.maxdigital.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=2728 (Simpel laden via USB stick)

Software voor 225 http://www.maxdigital.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=2717 (Simpel laden via USB stick)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...