jacobus Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 18:06 11 Oktober 2008 Ernst-Paul Hasselbach verongelukt In Noorwegen is tv-presentator Ernst- Paul Hasselbach (42) omgekomen bij een auto-ongeluk. Hij was op weg naar de opnames voor het programma 71 Graden Noord van RTL5,toen hij met zijn auto in het water raakte. Ook een Belgische assistente kwam om het leven. Hasselbach werd bekend door Expeditie Robinson, een tv-reeks waarin mensen op een onbewoond eiland moeten overleven. Verder presenteerde hij Peking Express, Wondere Wereld en nu 71 Graden Noord. Hij is geboren in Paramaribo en woonde als kind in veel landen. Voordat hij televisiemaker werd, werkte Hasselbach als journalist, vertaler en sportcoach. (NOS)
Fiene56 Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Nooit van gehoord, maar evengoed sterkte voor de nabestaanden. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
patyv Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 wel van gehoord, maar volgens mij presenteerde hij niet Peking Express. Dat is Art Rooyakkers (of iets in die geest). Toch sterkte voor de nabestaande van beide. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
lodie Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Hij Presenteerde Expeditie Robinson. Lodie
Johan45 Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb hem en zijn gezin een paar keer ontmoet afgelopen zomer. Een vriendelijk persoon. Hij was getrouwd met dochter van Paul Witteman. Veel sterkte aan familie en vrienden. Vult u rustig aan !!!
Noordzee Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 71 graden noord was dit jaar voor het eerst op TV. Een aantal bekende Nederlanders en Vlamingen moesten allerlei zware opdrachten uitvoeren. De laatste opdracht (De finale) was op de Noordkaap. Ik vond het een mooie serie die op een leuke manier begeleid werd door Ernst-Paul en een Vlaamse presentatrice. Kennelijk waren ze nu bezig met een 2-de serie opnamen. Jammer dat dit nu zo gelopen is. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
jacobus Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2008 hij heeft peking express helemaal in het begin gepresenteerd. En daarnaast het presentatiewerk deed hij ook voice over werk. De stem kent iedereen denk ik.
Gene 1225 Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Ook hier in Vlaanderen ondertussen een bekend persoon via de genoemde programma's . Samen met hem kwam trouwens een vlaamse medewerkster van het programma 71° Noord om het leven . Aan de families van beide slachtoffers : sterkte . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
JohnnyBee Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik ben grote fan van Expeditie Robinson, en dit reeds enkele jaren nu, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Ernst. Weer eens veel te vroeg uit het leven weggerukt door een stom ongeval, vreselijk spijtig. Ik ga je missen Ernst! Sterkte aan zijn familie en natuurlijk ook aan deze van zijn Vlaamse medewerkster. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Elwin Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Zo, da's even schrikken. Was wel een fan van zijn programma's. Hij heeft zeker wel Peking Express gedaan hoor, maar één of twee seizoenen. Sterkte aan de nabestaanden, ook voor de Belgische programmamaakster.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen