Gast Discotrain Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 De Software om 2x te kunnen opnemen van gecodeerde zenders zoals die van CD. komt er aan... Althans dat is wat ik heb gehoord.de Fabriek is er hard mee aan het werk.. dus ff geduld nog
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: Discotrain De Software om 2x te kunnen opnemen van gecodeerde zenders zoals die van CD. komt er aan... Althans dat is wat ik heb gehoord.de Fabriek is er hard mee aan het werk.. dus ff geduld nog Mag ik weten van wie jij deze info hebt ? Het zou namelijk een hele verademing zijn als dat idd eens ging werken
ppaap Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Bij mij werkt het wel , via mgcamd en konnekted met gbox 2x gelijktijdig opnemen premiere HD en ned1 neem ik glijktijdig op en kijk naar ned2 ppaap
fdreesen Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 OK maar , Premiere = keys... Ned1 en 2 zijn dezelfde codering. Probeer nu eens op te nemen : RTL 4 kijken en bvb. VTM opnemen. Groeten Frank
ppaap Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: fdreesen OK maar , Premiere = keys... Ned1 en 2 zijn dezelfde codering. Probeer nu eens op te nemen : RTL 4 kijken en bvb. VTM opnemen. Groeten Frank Frank heb ik gedaan heb er ook nog rtl 5 bij gedaan om op te nemen , geen enkel probleem . De 1e tuner vaste opstelling 7 x satellieten , de 2e tuner draaibaar , werkt perfekt . geen enkel probleem met de nieuwe abcom van 24-09 en de SF addon er in gezet , draait super. Groeten ppaap
bully2 Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: ppaap Origineel bericht van: fdreesen OK maar , Premiere = keys... Ned1 en 2 zijn dezelfde codering. Probeer nu eens op te nemen : RTL 4 kijken en bvb. VTM opnemen. Groeten Frank Frank heb ik gedaan heb er ook nog rtl 5 bij gedaan om op te nemen , geen enkel probleem . De 1e tuner vaste opstelling 7 x satellieten , de 2e tuner draaibaar , werkt perfekt . geen enkel probleem met de nieuwe abcom van 24-09 en de SF addon er in gezet , draait super. Groeten ppaap ppaap een vraag, werk je met diseqc 1.2 of usals? groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
ppaap Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 @bully2, tuner 1 diseqc 8x1 2x4x1 tuner 2 usals 1.3 Is wel een beetje werk maar , draait dan goed . gr ppaap
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: ppaap Frank heb ik gedaan heb er ook nog rtl 5 bij gedaan om op te nemen , geen enkel probleem . De 1e tuner vaste opstelling 7 x satellieten , de 2e tuner draaibaar , werkt perfekt . geen enkel probleem met de nieuwe abcom van 24-09 en de SF addon er in gezet , draait super. Groeten ppaap en werk jij dan met de internal cardreader of heb je een CI module zo ja welke ?
ppaap Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Origineel bericht van: Gman2oo6 Origineel bericht van: ppaap Frank heb ik gedaan heb er ook nog rtl 5 bij gedaan om op te nemen , geen enkel probleem . De 1e tuner vaste opstelling 7 x satellieten , de 2e tuner draaibaar , werkt perfekt . geen enkel probleem met de nieuwe abcom van 24-09 en de SF addon er in gezet , draait super. Groeten ppaap en werk jij dan met de internal cardreader of heb je een CI module zo ja welke ? Bij mij werkt het wel , via mgcamd en konnekted met gbox 2x gelijktijdig opnemen premiere HD en ned1 neem ik glijktijdig op en kijk naar ned2 konnekting met gbox !!! ppaap
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 oei dat is hele nieuwe materie voor mij daar moet ik me effe in verdiepen kijken of dat gaat lukken meld me wel weer als het werkt
Gast Discotrain Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Origineel bericht van: ppaap Origineel bericht van: fdreesen OK maar , Premiere = keys... Ned1 en 2 zijn dezelfde codering. Probeer nu eens op te nemen : RTL 4 kijken en bvb. VTM opnemen. Groeten Frank Frank heb ik gedaan heb er ook nog rtl 5 bij gedaan om op te nemen , geen enkel probleem . De 1e tuner vaste opstelling 7 x satellieten , de 2e tuner draaibaar , werkt perfekt . geen enkel probleem met de nieuwe abcom van 24-09 en de SF addon er in gezet , draait super. Groeten ppaap Ppaap ben blij voor je dat het bij jou werkt.. maar zo hoort het officieel niet.. niet iedereen heeft z'n kennis als U. Inprenciepe moet het gewoon werken.. op de normale manier.. maar goed we moeten nog maar ff geduld hebben... het komt er aan meer kan ik nog niet vermelden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen