Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een philips 5816 gepatched met v9,6

en vanmiddag een dubbele lnb erop gezet voor hotbird,

welke settingslijst moet ik er dan inzetten en welke kanalen moet ik zeker kunnen pakken van de hotbird ?

want volgens mij heb ik van de hotbird alle zenders geen ontvangst.

ik heb een disecq schakelaar ertussen met de astra in b en de hotbird in a

wie kan mij iets opweg helpen ?

Geplaatst:

prog gewoon de monoblock lijst en dan moet het lukken SUXXES

Geplaatst:

correctie,ik heb er een extra lnb bijgezet,kan ik dan evengoed de monoblock settings erop zetten ?,

ik heb nu die andere erop maar als ik naar hotbird zap en daarna terug naar astra heb ik een rood blokje,

als ik dan mijn ontvanger uit/aanzet zijn de astra kanalen erweer

is dit iets met disecq of wat ?

Geplaatst:

Zover ik weet moet dat zeker kunnen, zolang je Astra op B en Hotbird op A houdt.

Geplaatst:

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Sattie-boy:

<strong>....welke kanalen moet ik zeker kunnen pakken van de hotbird ?

....</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Al Jazeera , Game Network, Iraqi TV, Sailing Channel, en een heleboel Italiaanse zenders zijn een paar FTA zenders die je dus zeker zou moeten kunnen ontvangen. Deze zitten niet op de ASTRA , dus als je ze kan zien weet je zeker dat je op de goede satelliet zit.

Geplaatst:

ik heb nu astra op b en hb op a,monoblok settings van marc,maar nu heb ik als ik hem aanzet wel astra ,dan ook hb,maar als ik terug zap naar astra geeft ie rood blokje

grrrr

Geplaatst:

rood blokje heb ik ook weleens, 2 keer op 'MENU' drukken helpt bij mij altijd. De 1e keer om je menu te zien, en dan gelijk nog een keer drukken om weer terug naar je TVbeeld te gaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.